czym zastapic RX-V496RDS, Yamaha

Data: 2010-02-13 18:56:15
Autor: Street Fighter
czym zastapic RX-V496RDS, Yamaha
Poleccie kochani cos do zastapienia RX-V496RDS, Yamaha, w ktorej brakuje mi wlasciwie tylko gniazd HDMI no i tego, ze nie jest czarna.

Moc jest w porzadku, jakosc dwieku tez. Nic wiecej mi nie potrzeba. Chcialbym Yamahe, albo Sony (bo mam tv i moglbym sterowac to jakos razem) albo Pioneer (bo mam DVD ;)

Doradzicie cos?

ja

Data: 2010-02-14 02:21:34
Autor: Moltisanti
czym zastapic RX-V496RDS, Yamaha

Użytkownik "Street Fighter" :

Poleccie kochani cos do zastapienia RX-V496RDS, Yamaha, w ktorej brakuje mi wlasciwie tylko gniazd HDMI no i tego, ze nie jest czarna.

Moc jest w porzadku, jakosc dwieku tez. Nic wiecej mi nie potrzeba.

A czym mozesz zastapic sprzet ktory jest warty pare stowek.
3,4 stowki?

Jak jestes zadowolony z dzwieku to nie bawilbym sie w wymiany
tylko dla hdmi, kupilbym rozdzielacz hdmi i tyle.

Wszystko zalezy ile jest kasy na nowy, ale jak jest ponad tysiac,
to najlepsza jaka mozesz dostac rade to kupno uzywanego
ampli ktory bije na glowe taka zabawke. Skorzystasz na dzwieku
a to chyba najwazniejsze a do hdmi spliter.

Zawsze tez mozesz kupic za tysiac taka sama nowa zabawke
z wejsciami hdmi. Co jest IMO bez sensu.

M.

Data: 2010-02-14 09:48:47
Autor: Street Fighter
czym zastapic RX-V496RDS, Yamaha
Użytkownik Moltisanti napisał:

Użytkownik "Street Fighter" :

[...]

tylko dla hdmi, kupilbym rozdzielacz hdmi i tyle., a wyjscie z apli wystarczy mi jedno, do TV,.

[...]

No ok, jest 1000 a moze i wiecej. A HDMI splitter to mi nie potrzebny, mma inny problem, potrzebuje wiecej wejsc, a wyjscioe z ampli wystarczy mi jedno. A jakbym mial nawet wydac na hdmi splitter to te pare stowek wole dolozyc do wymiany ampli :)

Zawsze tez mozesz kupic za tysiac taka sama nowa zabawke
z wejsciami hdmi. Co jest IMO bez sensu.

Hmmm, ale ja nie wiem co jest odpowiednikiem mojego obecnie :)

Data: 2010-02-14 11:46:46
Autor: Moltisanti
[...]

Oczywiscie chodzi mi o switcha. 4in>1out

Twoj model jest wart z 300-350zl.

Te "parek" stowek ktore chcesz dolozyc, to przynajmniej z 800zl.
Dostaniesz za to wejscia, moze kilka wiecej trybow dsp a sam dzwiek
moze juz Cie nie zadawalac,  a w najlepszym przypadku i oby tak bylo
bedzie taki sam.

Kiedys tez tak wymienialem i wymienialem rozne ampli dla roznych
bajerow i tak naprawde to stracilem kupe kasy na doswiadczenia.
Bo dzwiek sie nie zmienial. Caly czas brakowalo tego wykopu
po ktorym stojac siadasz z wrazenia :)
Tak naprawde w ampli
liczy sie tylko i wylacznie dzwiek i przynajmniej podstawowe dekodery.

Pomysl ze za 1200zl mozesz juz kupic uzywane ampli ktory pare lat temu kosztowal
6 tys. Wygrywal w swojej kategori nagrody itp.
Swoim brzmieniem wprowadzi Cie na innym poziom wgledem tego
co dostaniesz w nowym za np. 1200zl  - bo za tyle to dalej jest zabawka.

Za ok.2tys mozesz dostac denona czy pionka ktory kosztowal 12-20tys zl. !
Wazy 25kg a nie 12kg! A jak zapodasz film na takim sprzecie zrozumiesz
o czym mowie.

Ale jak nic Cie nie potrzeba wiecej do szczescia to bralbym absolutnie Yamahe
i nie eksperymentowal z Sony,
skoro z dzwieku byles zadowolony (i nie sluchal rad ze inny w tej cenie zagra lepiej
bo to subiektywna ocena!)
Albo Pionnera...bo najladniejszy :)

M.

Data: 2010-02-14 14:10:37
Autor: Street Fighter
[...]

Moge dolozyc wiecej :) Byleby dzwik nie byl gorszy. I zebym mial HDMI. I zeby byl czarny :) Wiem, ze za wymagania sie placi. nie chce najtanszym kosztem wymienic ampli z hdmi zeby stracic na dzwieku.

Kiedys tez tak wymienialem i wymienialem rozne ampli dla roznych
bajerow i tak naprawde to stracilem kupe kasy na doswiadczenia.

To bedzie moja pierwsza wymiana od ... 7 lat? :)

Pomysl ze za 1200zl mozesz juz kupic uzywane ampli ktory pare lat temu kosztowal
6 tys. Wygrywal w swojej kategori nagrody itp.
Swoim brzmieniem wprowadzi Cie na innym poziom wgledem tego

Eeee, nie oczekuje wykopu na orbite. No chyba, ze ten starszy ma hdmi :)

skoro z dzwieku byles zadowolony (i nie sluchal rad ze inny w tej cenie zagra lepiej
bo to subiektywna ocena!)
Albo Pionnera...bo najladniejszy :)

No i znow pewnie nic nie wymienie :)

Data: 2010-02-23 23:23:29
Autor: Refix

Użytkownik "Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> napisał w wiadomości news:hl8sqa$8ej$2news.onet.pl...
Użytkownik Moltisanti napisał:

No i znow pewnie nic nie wymienie :)

Jeśli się jeszcze nie zdecydowałeś to polecam Yamahę RX-V465 ...4xHDMI, 2xCoax, 2xOptic + wiele innych
 relacja ceny do jakości całkiem niezła, no a przede wszystkim świetnie gra :)

--
Adoks

Data: 2010-02-24 01:50:57
Autor: Street Fighter
Użytkownik Refix napisał:
[...]

Nooo jest to jakis pomysl.

Jeszcze nie zdecydowalem. U mnie jest tak, ze proces myslowy zachodzi powoli, np. przez rok, a potem wtem zapada nagle deczja i kupuje to co wymyslilem :)

Data: 2010-02-24 05:04:21
Autor: Jerry
On 24 Lut, 01:50, Street Fighter <"street.fighter"@amorki.pl> wrote:
Użytkownik Refix napisał:> Użytkownik "Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> napisał w wiadomościnews:hl8sqa$8ej$2news.onet.pl...

> [...]

Jeszcze nie zdecydowalem. U mnie jest tak, ze proces myslowy zachodzi
powoli, np. przez rok, a potem wtem zapada nagle deczja i kupuje to co

U mnie Yamaha odpadła ze względu na jakość muzyki. Tzn. używam ampli
do kina domowego, ale czasem zapuszczam jakiś cd i tu Yamaha nie jest
zbyt mocna ;) Polecam Onkyo TX-SR507 - można znaleźć za 1100-1200 zł.
w tej cenie bije i Pioneera i Yamahę. o Sony nie wspominam ;)
a im wyższy model Onkyo tym wyższa przyjemność.

Data: 2010-02-25 00:54:31
Autor: Moltisanti
czym zastapic RX-V496RDS, Yamaha

Użytkownik "Jerry" :

a im wyższy model Onkyo tym wyższa przyjemność.

Przerobilem juz duzo ampli i faktycznie, Onkyo
jak dla mnie nie ma sobie rownych. Pod kazdym wgledem
trafia do mnie. Brzmienie, funkcjonalnosc, menu itp.

M.