czynniki na plus i na minus

Data: 2011-08-05 00:05:52
Autor: prixu
czynniki na plus i na minus
Zastanawiam sie jakie czynniki (nazwijmy to moga poglebic panike, a jakie przyczynic sie do odbicia.

Na minus:
- jutrzejszy negatywny odczyt danych z rynku pracy USA
- obnizenie ratingu USA z AAA na nizszy
- ewentualny kryzys w Hiszpanii lub Wloszech

Na plus
- pozytywny odczyt danych z rynku pracy z USA, ale tutaj ewentualne odbicie uwazam ze byloby chwilowe po dniu-dwoch - zjedzone i dalszy spadek

Z tej mega pobieznej analizy wynika mi dalszy spadek indeksow gieldowych. Ktos chcialby cos dorzucic do ktorejs z kategorii?

Data: 2011-08-05 00:08:51
Autor: prixu
czynniki na plus i na minus
prixu pisze:
Zastanawiam sie jakie czynniki

Aha, ewentualna decyzja o QE3 w USA - pytanie czy na plus czy minus?
Wg mnie na minus, tak jakby splacac kredyt kredytem, moze pomoc na chwile, ale w dluzszej perspektywie pogarsza sprawe.

czynniki na plus i na minus