czynsz za suterenę - pytanie (prawo mieszkaniowe)

Data: 2010-08-11 23:42:20
Autor: Flyte
czynsz za suterenę - pytanie (prawo mieszkaniowe)
Witam,

mam pytanie: czy prawo mieszkaniowe w jakikolwiek sposób reguluje sprawę czynszu za mieszkanie na poziomie sutereny?

Czy mieszkanie w suterenie (poniżej poziomu gruntu) jest uznawane jako pełnowartościowe? czy może leży to zupełnie w gestii zarządcy nieruchomości?

Pozdrawiam,

Flyte

Data: 2010-08-11 23:48:41
Autor: zenek
W dniu 2010-08-11 23:42, Flyte pisze:
[...]

W niemczech tak u nas nie.

Data: 2010-08-11 23:55:15
Autor: Jotte
W wiadomości news:i3v5rl$krv$2news.onet.pl zenek <zenek@op.pl> pisze:

[...]

Ciekawe, na które pytanie bałwan odpowiada...

--
Jotte

Data: 2010-08-12 00:15:21
Autor: Andrzej Lawa
Flyte pisze:
[...]

Wiesz, mamy taki nowy wynalazek, co to się "wolny rynek" nazywa (no,
prawie ;) ale w tym przypadku owszem).

Stąd płacisz tyle, ile jest warte, a jest warte tyle, ile jesteś skłonny
zapłacić. Jak ci się nie podoba - fora ze dwora, będzie inny klient.

czynsz za suterenę - pytanie (prawo mieszkaniowe)