czysto hipotetyczne rozwazania na temat akt sadowych

Data: 2019-06-16 22:35:54
Autor: m4rkiz
czysto hipotetyczne rozwazania na temat akt sadowych
gdyby ktos wtedy nieletni czysto przypadkowo w 1989 roku wszedl w posiadanie akt z 1949 (przezaczone do zniszczenia w 1989) to zakladam ze odpowiedzialnosc karna zadna mu nie grozi (z bardziej wspolczesnymi tez chyba nie? w koncu nie byl za te akta odpowiedzialny w zaden sposob)

natomiast zastanawia mnie co mozna dalej z takimi aktami zrobic bo np. moglaby byc to ciekawa historia o kims kto za publiczne narzekanie na panujacy ustroj dostal pare lat, ale w dzisiejszych czasach ochrony prywatnosci pewnie diabel tkwi w szczegolach

Data: 2019-06-16 23:01:34
Autor: u2
W dniu 16.06.2019 o 22:35, m4rkiz pisze:
natomiast zastanawia mnie co mozna dalej z takimi aktami zrobic

możesz się zgłosić do IPN, tam powiedzą tobie ile warte są twoje akta:)

--
I love love

czysto hipotetyczne rozwazania na temat akt sadowych