czyszczenie butli

Data: 2011-01-24 10:53:18
Autor: Wojtek
czyszczenie butli
Wiatam kolegów, i mam pytanie... macie może jakies sposoby na czyszczenie butli wewnątrz z osadu rdzawego?

Data: 2011-01-24 09:55:17
Autor: Pszemol
czyszczenie butli
"Wojtek" <centaur000@poczta.onet.pl> wrote in message news:2679.00000058.4d3d4c0enewsgate.onet.pl...
Wiatam kolegów, i mam pytanie... macie może jakies sposoby
na czyszczenie butli wewnątrz z osadu rdzawego?

Kilka puszek coca-coli powinno rozpuścić rdzę ;-)

Data: 2011-01-24 10:28:07
Autor:
czyszczenie butli
Wojtek <centaur000@poczta.onet.pl> napisał(a):
Wiatam kolegów, i mam pytanie... macie może jakies sposoby na czyszczenie butli wewnątrz z osadu rdzawego?

Żwir pręt wiertarka, tak kiedyś czyściłem butle, drugi wariant to pręt wiertarka i łańcuch z piaskiem. Hydropiaskowanie też jest godną polecenia metodą jak i piaskowanie, lub mycie myjką wysokociśnieniową.
Potem płuczesz butlę i zaczynają się schody, bo rdzewieje przy schnięciu.
Chyba że posiada się preparat do pasywacji wnętrza butli.
 Posiadam takowy, podaj namiary to otrzymasz.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-24 14:36:08
Autor: centaur000
czyszczenie butli

Dzięki, podam Ci maila centaur000@wp.pl  ale wpierw powiedz ile kosztuje...

Data: 2011-01-24 14:19:44
Autor:
czyszczenie butli
centaur000@poczta.onet.pl napisał(a):
> Posiadam takowy, podaj namiary to otrzymasz.

ale wpierw powiedz ile kosztuje...

Nurkowanie to dyscyplina w której albo trafiasz na nowych, wtedy sprzedadzą Tobie wszystko, albo trafiasz na starych wtedy dostajesz za darmo, bo potrzebujesz, też nie płaciłem.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-24 17:39:46
Autor: jacekplacek
czyszczenie butli
Wojtek <centaur000@poczta.onet.pl> napisał(a):
Wiatam kolegów, i mam pytanie... macie może jakies sposoby na czyszczenie butli wewnątrz z osadu rdzawego?

Cześć. Zanim zaczniesz do nie strzelać, drzeć powłoki łańcuchem, wsadzać pod walec itp. pomysły, warto wsadzić do środka żaróweczkę z latarki i pooglądać co się na prawdę tam dzieje - bo być może mniej drastyczne środki będą całkiem wystarczające. Pasywacją na własną rękę raczej bym się nie zajmował, ale ten płyn Rysia nie służy do pasywacji a na pewno na jakiś czas zabezpieczy. Przejrzyj jeszcze ten temat: http://divetrek.com.pl/forum/viewtopic.php?p=15844#15844 Pozdrawiam. Jacek.

--

czyszczenie butli