czyszczenie jacket'u

Data: 2012-08-03 22:41:55
Autor: Pszemol
czyszczenie jacket'u
<wojtek.sawasciuk@gmail.com> wrote in message news:b037b486-2813-47e2-bbd8-e8848b1df254googlegroups.com...
Jak najlepiej wyczyścić jacket ? Kupiłem używany, niestety jest troche
brudny i lekko zatęchły. Żona chciała wrzucić do pralki na 30stopni
i ew potraktować czymś na bazie chloru, nie wiem czy do dobry pomysł ?

Z pralką bym się nie wygłupiał - raczej wymoczyłbym w miednicy przez
10 minut w dobrze rozcieńczonym roztworze bielinki (chloru pralniczego)
wlewając również ten roztwór do pęcherza i szorając nim przez te 10
minut. Potem kilka razy wypłukałbym dokładnie w ciepłej, czystej
wodzie aż przestanie całkiem capić chlorem i powiesił do wyschnięcia
tak, aby również wnętrze pęcherza wysuszyć.

Wybrałbym taką bielinkę co nie ma zmieszanego detergentu, aby
Ci się z pęcherza nie pieniło potem :-)

czyszczenie jacket'u