czyszczenie klimatyzacji

Data: 2019-07-01 12:11:11
Autor: Myjk
czyszczenie klimatyzacji
Mon, 1 Jul 2019 09:45:04 +0200, JaceK
Od czasu do czasu na kilka sekund pojawia się nieprzyjemny zapach z klimatyzacji.

Nic na to nie poradzisz, to jest wina złej konstrukcji systemu nawiewowego.
W Mazdzie6 którą mam od nowości, obecnie 10 lat, nic nie śmierdzi. Nigdy
nie śmierdziało. Natomiast w Niemcach zawsze śmierdzi, nawet jak auto nowe
(wiem, bo też Skodą z salonu wyjechałem).

Jeśli coś śmierdzi i nie jest to wina konstrukcji, to zazwyczaj jest to
odpływ skroplin. Trzeba zdezynfekować tackę a przy okazji się zdezynfekuje
sam odpływ. Najmniej inwazyjny jest rzeczywiście OZON, bo cemią trzeba
wiedzieć gdzie trysnąć.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-07-01 18:59:58
Autor: Budzik
czyszczenie klimatyzacji
Użytkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...

[...]

Cos w tym jest
W ducato nigdy nie smierdzi, nigdy nie smierdziało a z klima praktycznie nic nie robie poza uzywaniem.

--
Pozdrawia... Budzik

czyszczenie klimatyzacji