czyszczenie napedu

Data: 2011-01-26 11:01:19
Autor: szaman
czyszczenie napedu
On 01/26/2011 10:44 AM, whitey wrote::
wiam

krotkie pytanie. czy jak czyscicie naped to smarujecie na koniec czyms
kasete?

w ĹĽadnym wypadku!
nie mam pojęcia czemu by to miało służyć?

"otwocka" i "falenicka", ja jednak zawsze staralem sie zeby kaseta byla

cóż to za metody, bo pierwsze słyszę:P
odpowiednik naszej sosnowieckiej?

szaman

Data: 2011-01-26 11:29:50
Autor: whitey
czyszczenie napedu
On 26/01/11 10:01, szaman wrote:
[...]

takoz i ja myslalem, dzieki

"otwocka" i "falenicka", ja jednak zawsze staralem sie zeby kaseta byla

cóż to za metody, bo pierwsze słyszę:P
odpowiednik naszej sosnowieckiej?

heh, tak jakos mi utkwilo w pamieci jak warszawiacy mowia jesli cos
mozna zrobic na dwa sposoby ;-)

--
whitey

"nie badz glupia, szatan lubi male piersi" - http://drescesarza.blox.pl

Data: 2011-01-26 12:37:33
Autor: bans
czyszczenie napedu
W dniu 2011-01-26 12:29, whitey pisze:

heh, tak jakos mi utkwilo w pamieci jak warszawiacy mowia jesli cos
mozna zrobic na dwa sposoby ;-)

Nie tylko warszawiacy, gdy byłem szczawiem i ojciec uczył mnie (kilka razy bezskutecznie;) wiazać krawat to zawsze zaczynał od tego zdania: "S± dwie szkoły wi±zania, falenicka i otwocka..."

A krawat po latach nauczyłem się wi±zać sam, zdecydowanie łatwiejszym sposobem ;)

--
bans

czyszczenie napedu