czyszczenie srebra

Data: 2009-10-19 01:03:32
Autor: XL
czyszczenie srebra
Dnia Sun, 18 Oct 2009 20:54:08 +0200, Bbjk napisał(a):

Czyszczę srebra  metodą chemiczną (gdyby ktoś był ciekaw: http://www.abcgospodyni.pl/czyszczenie-srebra-zlota.html) i z dobrym dotychczasowo skutkiem, jednak ostatnio dałam do roztworu, w którym już moczyło się kilka rzeczy mocno poczerniały świecznik, czarne plamy z niego "przeszły" na cukiernicę i nie dają się już tym sposobem usunąć. Czy jest jakaś domowa inna bezinwazyjna metoda dla dużych przedmiotów? Czy płyn Argentum, działający na podobnej zasadzie jest bardziej skuteczny?

Ja wolę czyścić miękką flanelką i papką z wody i kredy.
--

Ikselka.

czyszczenie srebra