czyszczenie wtryskow - ile warte?

Data: 2010-04-20 11:14:49
Autor: x
czyszczenie wtryskow - ile warte?
Mam problem z silnikiem Mercedesa 2,7 (Diesel, Common-Rail) - czarny dym za autem przy zimnym silniku i przy przyspieszaniu. Diagnoza - wtryski.

Koszt regeneracji jest dosc spory (do 400 zl / sztuke, sztuk 5).

Znalazlem usluge czyszczenia wtryskow np. w Krakowie:
http://www.adamopel.pl/zakres.html

Czy jest to cokolwiek warte?
Cena niby mala (180) w porownaniu do regeneracji ale boje sie ze pozniej i tak trzeba bedzie wydac na regeneracje :(

Ktos probowal?
Ewentualnie czyscil ktos liqui moly jakims lub innym dodatkiem paliwowym?

Data: 2010-04-20 11:40:49
Autor: Rafał
x pisze:
Mam problem z silnikiem Mercedesa 2,7 (Diesel, Common-Rail) - czarny dym za autem przy zimnym silniku i przy przyspieszaniu. Diagnoza - wtryski.

Koszt regeneracji jest dosc spory (do 400 zl / sztuke, sztuk 5).

a wszystkie masz padnięte?
regeneruje się tylko te uszkodzone, reszty nie ruszaj.

Data: 2010-04-20 14:03:26
Autor: Dysiek
czyszczenie wtryskow - ile warte?
Ktos probowal?
Ewentualnie czyscil ktos liqui moly jakims lub innym dodatkiem paliwowym?

Mialem Mazde 626, ktora przerywala na benzynie z powodu zasyfionych wtryskow. 3 kuracje poszly STP do wtryskow (czy jakos tak) i zauwazylem wyrazna poprawe, aczkolwiek objawy do konca nie ustapily i trzeba bylo wymieniac wtryskiwacze. Jak nie masz za bardzo zajechanych to mzoesz sprobowac kilka dawek tych plynow.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-04-20 15:52:20
Autor: Miecio
W dniu 2010-04-20 11:14, x pisze:
[...]

Jakbyś się zdecydował na zakup nowych wtrysków to w mercedesie (ASO) była promocja na części do starszych maszyn. Wtryski do 270CDI były po 930zł. (w innych sklepach najtaniej widziałem po 1300zł)

czyszczenie wtryskow - ile warte?