czyszczenie z b³ota

Data: 2009-10-21 20:49:45
Autor: Remiczor
czyszczenie z b³ota
roweru. b³oto na maksa, a je¼dziæ siê chce. nie mam czasu codziennie go pucowaæ, mo¿e s± jakie¶ preparaty, którymi po prostu wystarczy spryskaæ napêd i wszystko sp³ynie? i jeszcze kwestia b³ota pchaj±cego siê do pancerzy. pzdr. dla twardzieli. r.

Data: 2009-10-21 20:56:28
Autor: BoDro
czyszczenie z b³ota
"Remiczor" napisa³:

[...]

do wyboru, do koloru :-)

http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091027.index

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-10-21 21:15:17
Autor: Remiczor
czyszczenie z b³ota
do wyboru, do koloru :-)

http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091027.index

najbardziej podoba mi siê
http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091027.p.Ircha_do_szyb

ale dziêki za link :):)
r.

Data: 2009-10-21 21:40:21
Autor: BoDro
czyszczenie z b³ota
"Remiczor" napisa³:

najbardziej podoba mi siê
http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091027.p.Ircha_do_szyb

a ciekawe, czy to:

http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091027.p.Spray_do_lancucha

mo¿e byæ konkurencj± dla kultowego Vexola - nie mówi±c ju¿ o
przereklamowanych i drogich FiniszLajnach :-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-10-22 01:20:32
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
czyszczenie z b³ota

a ciekawe, czy to:

http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091027.p.Spray_do_lancucha

mo¿e byæ konkurencj± dla kultowego Vexola

nie mo¿e, za drogo wychodzi :P

Data: 2009-10-22 10:28:53
Autor: cynamoon
czyszczenie z b³ota
i jeszcze kwestia b³ota pchaj±cego siê do pancerzy. pzdr. dla twardzieli. r.

je¿eli nie przeszkadzaj± Ci miejscowe obcierki na lakierze za³ó¿ pe³ne pancerze.
Dodatkowo dobrze jest uszczelniæ ich po³aczenia z fajkami hamulcowymi i ¶rubk± reguacyjn± naci±g linki tylnej przerzutki za pomoc± ta¶my izolacyjnej lub gumek fa³brejkowych.
Marek

Data: 2009-10-22 06:00:42
Autor: Stefandora
czyszczenie z b³ota
On 22 Pa¼, 10:28, "cynamoon" <pulserWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> i jeszcze kwestia b³ota pchaj±cego siê do
> pancerzy. pzdr. dla twardzieli. r.

je¿eli nie przeszkadzaj± Ci miejscowe obcierki na lakierze

Mo¿na te¿ nabyæ specjaln± foliê ochronn± (a jak masz czarn± ramê, to
wystarczy zwyk³a ta¶ma w tym¿e kolorze).

--
Dorota,
Szprota.

czyszczenie z b³ota