czytam Wasza grupe i porownuje ja do UK

Data: 2009-12-01 13:49:05
Autor: bratPit[pr]
czytam Wasza grupe i porownuje ja do UK

czytam Wasza grupe i wlos mi sie jezy na glowie - UK to chory kraj i tylko pieniadze mnie tu trzymaja ale faktem jest, ze w ostatnich trzech latach zatrabilem dwa razy (nie pamietam co to bylo) a nigdy nikt na mnie nie nakrzyczal, pokazal, wygrazal, fakal i inne takie pomimo, ze wiele razy mi sie zdarzylo potencjalnie wygenerowac takie sytuacje - nigdy nie czekam na wjazd dluzej niz 10 sekund i jeszcze wszyscy machaja jak ich puszcze - juz widze jak bym komus machal w Polsce, ze dzieki: pedal albo glupi

podobno nie wszedzie w UK tak jest ale i tak w porowniu do debilnych wyspiarzy jestesmy polacy dwa tysiace lat do tylu

ale co z tego wynika, proponujesz wprowadzić ruch lewostronny czy jak?
brat

Data: 2009-12-01 12:57:18
Autor: Philips

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hf33c4$euq$1inews.gazeta.pl...

ale co z tego wynika, proponujesz wprowadzić ruch lewostronny czy jak?

wynika z tego moje wewnetrzne pytanie "dlaczego" i co o tym sadza inni

Data: 2009-12-01 07:49:19
Autor: JAM
On Dec 1, 7:57 am, "Philips" <kiesiew...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_s...@op.pl> napisał w wiadomościnews:hf33c4$euq$1inews.gazeta.pl...

> ale co z tego wynika, proponujesz wprowadzić ruch lewostronny czy jak?

wynika z tego moje wewnetrzne pytanie "dlaczego" i co o tym sadza inni

Ziemkiewicz generalnie o tym pisal w ksiazce "Polactwo".

JAM

Data: 2009-12-01 14:03:53
Autor: bratPit[pr]
czytam Wasza grupe i porownuje ja do UK
ale co z tego wynika, proponujesz wprowadzić ruch lewostronny czy jak?

wynika z tego moje wewnetrzne pytanie "dlaczego" i co o tym sadza inni

co o tym sądzą grupowicze -skoro czytasz pms- to zapewne wiesz, bo co chwilę się takie tematy przewijają na grupie przy okazji różnych dyskusji,
a dlaczego, to już musisz zapytać na grupach news związanych z psychologią/filozofią/historią/itp.,
brat

Data: 2009-12-01 14:27:34
Autor: krzysiek82
bratPit[pr] pisze:
ale co z tego wynika, proponujesz wprowadzić ruch lewostronny czy jak?
brat

wynika z tego, że żyjemy w prymitywnym kraju.

--
krzysiek82

Data: 2009-12-01 23:06:43
Autor: Bastion

Użytkownik "krzysiek82" <tajemnica@tajemnica.pl> napisał w wiadomości news:hf368i$qat$1nemesis.news.neostrada.pl...

wynika z tego, że żyjemy w prymitywnym kraju.

Co to jest prymitywny kraj?
Slyszalem o prymitywnych kulturach i spolecznosciach
ale o prymitywnych krajach chyba jeszcze nie?
Rozwin. Co wyroznia kraje prymitywne?

Data: 2009-12-01 23:11:49
Autor: WIHEDCNF
czytam Wasza grupe i porownuje ja do UK

Użytkownik "Bastion"

Co to jest prymitywny kraj?
Slyszalem o prymitywnych kulturach i spolecznosciach
ale o prymitywnych krajach chyba jeszcze nie?
Rozwin. Co wyroznia kraje prymitywne?

Kraje prymitywne wyróżnia to, że to taki Bastion osobników, którym trzeba wszystko dwa razy tłumaczyć ;-)

Data: 2009-12-02 08:56:46
Autor: krzysiek82
Bastion pisze:
Co to jest prymitywny kraj?
Slyszalem o prymitywnych kulturach i spolecznosciach
ale o prymitywnych krajach chyba jeszcze nie?
Rozwin. Co wyroznia kraje prymitywne?

To tak potocznie się mówi, raczej mylnie. Miałem na myśli obywateli.

--
krzysiek82

czytam Wasza grupe i porownuje ja do UK