czytam Wasza grupe i porownuje ja do UK

Data: 2009-12-01 13:55:47
Autor: WW
czytam Wasza grupe i porownuje ja do UK
Philips pisze:

podobno nie wszedzie w UK tak jest ale i tak w porowniu do debilnych wyspiarzy jestesmy polacy dwa tysiace lat do tylu

Bo frak, mój drogi, leży dobrze dopiero w czwartym pokoleniu.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Data: 2009-12-01 12:59:19
Autor: Philips

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hf34cp$p31$2nemesis.news.neostrada.pl...

Bo frak, mój drogi, leży dobrze dopiero w czwartym pokoleniu.

slyszalem, ze nie jest tak zle, bo juz w trzecim

Data: 2009-12-01 21:18:22
Autor: Max_P
czytam Wasza grupe i porownuje ja do UK

"Philips" <kiesiewicz@gazeta.pl>

slyszalem, ze nie jest tak zle, bo juz w trzecim

w trzecim to dobrze leży zwykla marynarka, frak niekiedy nigdy.

Max

czytam Wasza grupe i porownuje ja do UK