czytam Wasza grupe i porownuje ja do UK

Data: 2009-12-01 15:17:01
Autor: Amir
czytam Wasza grupe i porownuje ja do UK
> latach zatrabilem dwa razy (nie pamietam co to bylo) a nigdy nikt na
mnie nie nakrzyczal, pokazal, wygrazal, fakal i inne takie pomimo, ze wiele razy mi sie zdarzylo potencjalnie wygenerowac takie sytuacje - nigdy nie czekam na wjazd dluzej niz 10 sekund i jeszcze wszyscy machaja jak ich puszcze - juz widze jak bym komus machal w Polsce, ze dzieki:
nic noweg nie odkryłeś, po prostu u nas komuna była jeszcze niedawno, i jescze
troche wody w rzece upłynie, mozesz się nie doczekać.

czytam Wasza grupe i porownuje ja do UK