czytam Wasza grupe i porownuje ja do UK

Data: 2009-12-01 14:29:07
Autor: Budzik
czytam Wasza grupe i porownuje ja do UK
Użytkownik Philips kiesiewicz@gazeta.pl ...

juz widze jak bym komus machal w Polsce, ze dzieki: pedal albo glupi

no tos kurwa przerobił mnie na homoseksualiste jzdzacego lewa strona.
Wyobraz sobie, ze macham nagminnie, wpuszczam, dziekuje i jakos nikt dziwnie na mnie nie patrzy.
CZasami zdarza sie kapelusz, co mozesz mu jupitery ze stadionu wlaczyc a on i tak nie zrozumie ze go wpuszczasz, ale to juz naprawde nie moja wina.
Generalnie - jak my nie uplynnimy ruchu, to bedziemy stac.

czytam Wasza grupe i porownuje ja do UK