czytam Wasza grupe i porownuje ja do UK

Data: 2009-12-01 20:38:58
Autor: Fantom
czytam Wasza grupe i porownuje ja do UK
czytam Wasza grupe i wlos mi sie jezy na glowie - UK to chory kraj i tylko pieniadze mnie tu trzymaja ale faktem jest, ze w ostatnich trzech latach zatrabilem dwa razy (nie pamietam co to bylo) a nigdy nikt na mnie nie nakrzyczal, pokazal, wygrazal, fakal i inne takie pomimo, ze wiele razy mi sie zdarzylo potencjalnie wygenerowac takie sytuacje - nigdy nie czekam na wjazd dluzej niz 10 sekund i jeszcze wszyscy machaja jak ich puszcze - juz widze jak bym komus machal w Polsce, ze dzieki: pedal albo glupi

podobno nie wszedzie w UK tak jest ale i tak w porowniu do debilnych wyspiarzy jestesmy polacy dwa tysiace lat do tylu

Czemu zaraz "my" ? To "Ty" pisales, ze "wygenerowales takie sytuacje".

Fantom

czytam Wasza grupe i porownuje ja do UK