[android] czytanie kontaktu, auto-profile

Data: 2010-07-14 07:13:39
Autor: Lukasz
[android] czytanie kontaktu, auto-profile
Witam,
Stalem sie posiadaczem i5700 i mam nastepujace pytania:
1) czy jest jakas mozliwosc wybierania glosowego po polsku?
2) Czy telefon moze czytac nazwe kontaktu ktory do mnie dzwoni (w nokii tak mialem i nie musialem wyciagac telefonu zeby wiedziec kto dzwoni)
3) Na symbianie kiedys mialem aplikacje ktora w zaleznosci od polozenia (na podstawie sygnalu z bts, nie gps) ustawiala dany profil, czyli np. z automatu w domu ustawialo profil odrzucaj wszystko z pracy, a w kosciele cichy ;P Jest cos takiego na Androida?

Lukasz

[android] czytanie kontaktu, auto-profile