czytnik DVD - losowo czyta plyty

Data: 2009-09-29 10:02:27
Autor: ***Einstein***
czytnik DVD - losowo czyta plyty
Witam
Niesety ale z czasem przychodzi koniec na takie urządzenia, bo zaczynają umierać smiercią naturalną i jakiekolwiek zabiegi na nic się zdadzą. Miałem identyczny czytnik i na jego miejsce pojawiła się nagrywarka dvd,  napęd zaś wylądował w firmie zajmującej się utylizacją.

Pozdrawiam

Data: 2009-09-29 10:15:20
Autor: 1634Racine
czytnik DVD - losowo czyta plyty
***Einstein*** in news:h9seug$ofb$1inews.gazeta.pl
[...]

rozumiem, ale akurat nie widze powodu dla ktorego ten czytnik mialby paść. Byl bardzo malo uzywany.

Data: 2009-09-30 09:55:08
Autor: kamil

"1634Racine" <1634@Racine.pl> wrote in message news:h9sfn7$rih$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nowe samochody na gwarancji tez sie psuja, podczas gdy niejeden 10-letni jezdzi bez problemow. Bywa po prostu.

Pozdrawiam
Kamil

czytnik DVD - losowo czyta plyty