czytnik kart

Data: 2012-01-31 00:21:32
Autor: Pszemol
czytnik kart
"mz" <aa@wp.pl> wrote in message news:4f269b3b$0$26705$65785112news.neostrada.pl...
Zastanawiam się czy da się podłączyć czytnik kart pamięci do telefonu komórkowego z javą (SE W995, Hazel lub Samsung Avila)
Chciałbym przeglądać i przegrywać zdjęcia (z karty pamięci do telefonu)
z pominięciem komputera.

Czy problem polega na tym, że aparat korzysta z tradycyjnej SD
a telefon ma gniazdko mikro SD? Bo jeśli tak, to trywialnym
rozwiązaniem byłoby kupić do aparatu kartę mikro SD z przejściówką
zwykłych rozmiarów i wtedy masz zdjęcia na karcie formatu
zjadliwego dla telefonu komórkowego i szafa gra i bucy.

Data: 2012-01-31 07:33:39
Autor: mz
czytnik kart

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:jg7c6c.2jm0.0poczta.onet.pl...
[...]

Nie.
Problem polega na tym, że karta jest xD 1GB i na nią robione będą zdjęcia foto a karta kilka GB ma służyć jako archiwum dla zdjęć np podczas wakacji na które nie chce brać laptopa.

Data: 2012-01-31 11:41:12
Autor: Waldek Godel
czytnik kart
Dnia Tue, 31 Jan 2012 07:33:39 +0100, mz napisał(a):

Problem polega na tym, że karta jest xD 1GB i na nią robione będą zdjęcia foto a karta kilka GB ma służyć jako archiwum dla zdjęć np podczas wakacji na które nie chce brać laptopa.

Jedynymi urządzeniami które to potrafiły były tzw. databanki, ale one
kopiowały na dysk twardy który miały w sobie.
Już ci powiedziano (nie wspominając o jakiejś elementarnej wiedzy którą
wypadałoby mieć w XXI wieku), że do odczytania innej karty przez telefon
jest niezbędna funkcja USB Host, którą mają tylko nieliczne (i raczej
bardzo drogie) telefony.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2012-01-31 13:11:12
Autor: mz
czytnik kart

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:wp61phfogcc1$.dlglepper.institute.com...
[...]

Tak wiem, że potrzebuje telefonu (lub innego urządzenia) z USB Host. To co zacytowałeś powyżej było odpowiedzią innej osobie.

Data: 2012-01-31 13:28:29
Autor: ToMasz
czytnik kart

http://allegro.pl/toshiba-g900-komplet-gratisy-i2067651052.html

Data: 2012-01-31 13:21:03
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
czytnik kart
Dnia 2012-01-31, o godz. 11:41:12
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał(a):

> [...]

Jedynymi urządzeniami które to potrafiły były tzw. databanki, ale one
kopiowały na dysk twardy który miały w sobie.

Nie tylko databanki to robiły. Także np. palmtopy które miały USB host.
Np. Acer n310 który posiadam do tej pory pozwala na coś takiego właśnie
ze względu na USB host. Wystarczył kabelek do ładowarki z
wyprowadzonym złączem USB. Podłączam tak czytnik kart, pendrive czy
myszkę,

Z telefonów USB host ma np. Samsung Galaxy S II.

Zdrówko

Data: 2012-01-31 14:16:29
Autor: Tomek
czytnik kart

Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał:

Z telefonów USB host ma np. Samsung Galaxy S II.

I od 2 lat nokia N8.

Data: 2012-01-31 16:04:51
Autor: TGor
czytnik kart
On 2012-01-31 13:21, Maciek Babcia Dobosz wrote:

Z telefonów USB host ma np. Samsung Galaxy S II.

Zdrówko

Przecież napisał "i drogie telefony". Telefon za 2/3 średniej pensji jest, sorki, drogi.

--
Pozdr., TG
"Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

Data: 2012-01-31 13:54:19
Autor: cpt. Nemo
czytnik kart

[...]

No nie koniecznie Waldek :)
Wystarczy ze czlowiek sobie kupi malenki modemo-router na przyklad Huawei E585, on jest sporo mniejszy od telefonu, ma swoja baterie i potrafi uzywac kart do 32 GB,
Jednoczesnie ten modemik umie stworzyc wlasna siec WiFi w ktorej moze byc serwerem plikow :) Jesli telefon ma WiFi i przegladarke internetowa to sprawa rozwiazana :)

Nemo

czytnik kart