czytnik kart do obudowy bez zaśmiecania literami nap ędów.

Data: 2009-09-05 20:31:10
Autor: Doxent
czytnik kart do obudowy bez zaśmiecania literami nap ędów.
Do tej pory ogromnym mankamentem większości czytników kart jest to, że nawet gdy nie są one używane tworzą sobie całkiem sporą listę napędów. Czy spotkał ktoś taki czytnik uniwersalny który wyświetli literę napędu tylko wtedy gdy zostanie włożona do niego karta ? Wiem, że w laptopach to jest standard i nie wyświetlają się żadne litery bez włożenia karty. Jak do tej pory sprawdziłem kilka różnych firm (najczęściej Apacery) i zawsze wszystkie mają ten wielki mankament. Rozwiązaniem jest jak narazie odpinany zewnętrzny czytnik który nie śmieci literami gdy jest niepotrzebny. Czy jest może jakiś model do montażu w obudowie na stałe ?

Data: 2009-09-05 20:36:21
Autor: CUT_INZ
Doxent pisze:
[...]

W Win7 załatwili ten problem. Pokazuje się tylko napęd w którym jest karta. (takie są moje spostrzeżenia po przesiadce z XP i Visty)

Data: 2009-09-05 21:21:36
Autor: ToMasz
CUT_INZ pisze:
Doxent pisze:
[...]

W linuksie też... załatwili ten problem. :)

ToMasz

Data: 2009-09-06 10:50:52
Autor: Maciek
ToMasz napisał(a):

W Win7 załatwili ten problem. Pokazuje się tylko napęd w którym jest
karta. (takie są moje spostrzeżenia po przesiadce z XP i Visty)

W linuksie też... załatwili ten problem. :)
I to już parę lat temu.

--
Maciek

Data: 2009-09-05 23:52:47
Autor: Primek

Użytkownik "CUT_INZ" <CUT@CUT.pl> napisał w wiadomości news:h7ub35$v90$1mx1.internetia.pl...

W Win7 załatwili ten problem. Pokazuje się tylko napęd w którym jest karta. (takie są moje spostrzeżenia po przesiadce z XP i Visty)

Potwierdzam, na reszcie z tym porzadek.

Primek
http://primaxpolska.pl/

Data: 2009-09-06 07:53:00
Autor: Osadnik
Doxent pisze:
[...]

Inne rozwiązanie to podlinkowanie każdego z typu kart w czytniku jako folder i a zrobienie sobie jednego skrótu do nich w Mój komputer lub wywalenie części liter czytników których nie używamy w ogóle. Ja wybrałem drugie rozwiązanie podlinkowując czytnik SD i CF pod litery A, B i mam problem z głowy.

Data: 2009-09-06 12:09:16
Autor: Schweinchen

"Doxent" <doxent@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h7uaou$ral$1inews.gazeta.pl...
[...]

Looknij sobie na ten program, używam go z powodzeniem.

http://www.uwe-sieber.de/usbdlm_e.html

Data: 2009-09-06 13:08:15
Autor: Doxent
czytnik kart do obudowy bez zaśmiecania literami n apędów.
Looknij sobie na ten program, używam go z powodzeniem.

http://www.uwe-sieber.de/usbdlm_e.html

dzięki, niedługo sprawdzę to rozwiązanie, wygląda ciekawie.

Data: 2009-09-11 14:03:53
Autor: Tomasz Holdowanski
czytnik kart do obudowy bez zaśmiecania literami napędów.
Deep inside the Matrix, convinced that Sun, 6 Sep 2009 12:09:16 +0200
is the real date, "Schweinchen" <kupa@islam.de> has written something
quite wise. But (s)he wasn`t the one.

niepotrzebny. Czy jest może jakiś model do montażu w obudowie na stałe ?

Looknij sobie na ten program, używam go z powodzeniem.

http://www.uwe-sieber.de/usbdlm_e.html

Uprzedziłeś mnie :)
Innym wyjściem jest "zabranie" czytnikowi zajmowanych przez niego
liter dysku, zostawiając powiedzmy jedną, dla najczęściej używanego
slotu - kto z was używa naraz kilku typów kart?

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR                 IS A WORLD-WIDE DISASTER.

czytnik kart do obudowy bez zaśmiecania literami nap ędów.