czytnik kart z portem usb 3.0

Data: 2011-12-03 06:36:48
Autor: michu
czytnik kart z portem usb 3.0
spodobal mi sie ten czytnik kart z portami usb 3.0

http://www.alsen.pl/podzespoly-pc,k20/pamieci,k121/czytniki-kart-pamieci,l127/modecom-czytnik-kart-all-in-one-cr-110-black,p55661.html

ale mam jedna podstawowa watpliwosc - jak to bedzie chodzilo skoro z przodu sa dwa porty usb 3.0 a z tylu do plyty glownej kabel ubs 2.0 ???
czy to nie bedzie waskie gardlo, ktore uczyni te porty usb 3.0 de facto
portami usb 2.0 tylko w kolorze niebieskim ??? :)

Data: 2011-12-03 07:15:33
Autor: Rafal Lukawski
czytnik kart z portem usb 3.0
On 2011-12-03 06:36, michu wrote:
[...]

Ten opis jest pisany jakby na kolanie. Poszukaj specyfikacji producenta a nie opisu w sklepie ;)

Data: 2011-12-03 07:29:07
Autor: michu
czytnik kart z portem usb 3.0
W dniu 2011-12-03 07:15, Rafal Lukawski pisze:

Ten opis jest pisany jakby na kolanie. Poszukaj specyfikacji producenta
a nie opisu w sklepie ;)

na stronie producenta jest to samo ...

http://www.modecom.pl/cr_110/wewnetrzne/czytniki_kart/peryferia/produkty/

Data: 2011-12-03 09:35:54
Autor: Rafal Lukawski
czytnik kart z portem usb 3.0
On 2011-12-03 07:29, michu wrote:
[...]

Gdzie jest info zapodane przez Ciebie, iz do plyty jest kabel usb2.0?

Na zdjeciu widze iz eSata jednoczesnie obsluguje USB2.0 (takie combo, do ktorego mozesz wlozyc wtyczke eSATA lub USB2.0)

Data: 2011-12-03 13:20:50
Autor: Michal Lukasik
czytnik kart z portem usb 3.0
Dnia 3.12.2011, michu napisa³(a):

[...]

Przeczytaj jeszcze raz opis zwracaj±c uwagê na "USB 3.0". ;D
Je¶li chcesz USB 3.0 i nie masz ich na MB to IMO najlepsze (jak nie
jedyne) wyj¶cie to kupno odpowiedniego czytnika z USB 3.0 na karcie PCIE.
Widzia³em takie combo od Chiñczyków na Ebayu.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/

Data: 2011-12-03 14:25:36
Autor: BartekK
czytnik kart z portem usb 3.0
W dniu 2011-12-03 06:36, michu pisze:
[...]

Jeśli to jest ten sam czytnik, który miałem w rękach, to tak na prawdę masz tam:
- podłączenie do płyty głównej 2x USB 2.0 (jedno dla czytnika, drugie dla portu USB/zasilania eSATA)
- podłączenie SATA do płyty głównej (dla portu eSATA)
- 2 kabelki niebieskie USB 3.0 do wyprowadzenia z tyłu obudowy, do połączenia do płyty gł./dodatkowej karty USB 3.0. Czyli porty USB 3.0 są tak na prawdę tylko "przedłużaczem" portów z tyłu komputera, o ile je posiadasz, i nie są w żaden sposób połączone z elektroniką czytnika itd.

--
| Bartłomiej Kuźniewski

czytnik kart z portem usb 3.0