czytnik kart z portem usb 3.0

Data: 2011-12-03 14:25:36
Autor: BartekK
czytnik kart z portem usb 3.0
W dniu 2011-12-03 06:36, michu pisze:
spodobal mi sie ten czytnik kart z portami usb 3.0

http://www.alsen.pl/podzespoly-pc,k20/pamieci,k121/czytniki-kart-pamieci,l127/modecom-czytnik-kart-all-in-one-cr-110-black,p55661.html

ale mam jedna podstawowa watpliwosc - jak to bedzie chodzilo skoro z
przodu sa dwa porty usb 3.0 a z tylu do plyty glownej kabel ubs 2.0 ???
czy to nie bedzie waskie gardlo, ktore uczyni te porty usb 3.0 de facto
portami usb 2.0 tylko w kolorze niebieskim ??? :)

Je艣li to jest ten sam czytnik, kt贸ry mia艂em w r臋kach, to tak na prawd臋 masz tam:
- pod艂膮czenie do p艂yty g艂贸wnej 2x USB 2.0 (jedno dla czytnika, drugie dla portu USB/zasilania eSATA)
- pod艂膮czenie SATA do p艂yty g艂贸wnej (dla portu eSATA)
- 2 kabelki niebieskie USB 3.0 do wyprowadzenia z ty艂u obudowy, do po艂膮czenia do p艂yty g艂./dodatkowej karty USB 3.0. Czyli porty USB 3.0 s膮 tak na prawd臋 tylko "przed艂u偶aczem" port贸w z ty艂u komputera, o ile je posiadasz, i nie s膮 w 偶aden spos贸b po艂膮czone z elektronik膮 czytnika itd.

--
| Bart艂omiej Ku藕niewski

czytnik kart z portem usb 3.0