czytniki kart all in 1

Data: 2009-12-26 18:40:19
Autor: identifikator: 20040501
czytniki kart all in 1
czy Ktoś z Was ma czytnik kart pamięci podłączany do USB? gdzieś słyszałem, że po podłączeniu tego czytnika w systemie pojawia się tyle nowych dysków ile jest możliwych do zainstalowania kart pamięci... prawda to?

Data: 2009-12-26 18:54:32
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
czytniki kart all in 1
[...]

Ja właśnie podłączyłem jakiegoś wewnętrznego GameBirda czy jakos tak.
Pojawily mi sie 4 nowy napedy, czytnik jest przerazliwie wolny (3-5MB/s przy odczycie - boje sie sprawdzac przy zapisie), do teog nie da sie odmontowac zadnej akrty - tylko caly czytnik na raz.

Cienizna...

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-12-26 19:06:50
Autor: JoteR
czytniki kart all in 1
"Adam 'Adak' Kępiński" napisał:

[...]

Z moich skromnych obserwacji wynika, że tak się dzieje jeśli czytnik jest obsługiwany przez windziane sterowniki jako "Generic USB xx Reader...". Po posadzeniu sterowników od producenta woluminy są montowane po włożeniu karty.

[...]

A spróbuj prawoklik na napędzie i "Wysuń" ;-)

JoteR

PS. NTG

Data: 2009-12-26 20:50:24
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
czytniki kart all in 1
[...]

Jeśli masz jakiś sprawdzony sterownik dla XP - daj proszę znać.
Te ze strony gembirda owszem coś dodały - tzn. każda literka ma swoją ładną ikonkę z obrazkiem konkretnej karty.
System cały czas widzi 4 napędy, prędkości te same.

A spróbuj prawoklik na napędzie i "Wysuń" ;-)

Szczegóły ;-)

PS. NTG

A to niestety prawda.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-12-26 22:54:58
Autor: JoteR
czytniki kart all in 1
"Adam 'Adak' Kępiński" napisał:

Po posadzeniu sterowników od producenta woluminy są
montowane po włożeniu karty.

Jeśli masz jakiś sprawdzony sterownik dla XP - daj proszę znać.

Niestety, mam tylko sterowniki do wewnętrznego czytnika w netbooku MS-Wind, po posadzeniu których osiągało się opisany efekt. Posadzenie ich na komputerze stacjonarnym z czytnikiem kart w panelu 5,25" nic nie dało. Ale może wypróbuję sposób opisany w wątku o BT, ten z dopisaniem VID&PID do pliku *.inf ;-)

JoteR

Data: 2009-12-27 11:13:27
Autor: JoteR
czytniki kart all in 1
"JoteR" napisał:

może wypróbuję sposób opisany w wątku o BT, ten z dopisaniem
VID&PID do pliku *.inf ;-)

Wypróbowałem :-/
Na szczęście duża Winda oferuje przy starcie opcję "Ostatnia dobra konfiguracja". ;-)

JoteR

Data: 2009-12-28 08:53:02
Autor: Dominik & Co
czytniki kart all in 1
Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):

System cały czas widzi 4 napędy, prędkości te same.

http://www.uwe-sieber.de/usbdlm_e.html
(sekcja Card Readers)

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2009-12-26 20:04:52
Autor: qwerty
czytniki kart all in 1
Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:hh5ikq$ekm$1@news.onet.pl...
do teog nie da sie odmontowac zadnej akrty - tylko caly czytnik na raz.

Po co odmontowywać?

--
Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał œmieci
to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteœ obdarzony inteligencjš.

Data: 2009-12-26 20:47:24
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
czytniki kart all in 1
Po co odmontowywać?

Kartę?
Po to samo co dysk @usb po zapisie.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-12-26 14:29:14
Autor: Szymon von Ulezalka
czytniki kart all in 1
Kartę?
Po to samo co dysk @usb po zapisie.

ztcw to systemy z rodziny windows nowsze niz xp z sp2 badz 3 nie
wymagaja juz, na standardowych ustawieniach, recznego odmontowywania
penow.

Data: 2009-12-27 20:07:09
Autor: DooMiniK
czytniki kart all in 1
Szymon von Ulezalka pisze:
[...]

.... po czym pokazuje się komunikat o błędzie przy opóźnionym
zapisie.

--
Dominik Siedlak (bachus)

Data: 2009-12-27 21:27:59
Autor: qwerty
czytniki kart all in 1
Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4b37be65$1@news.home.net.pl...
... po czym pokazuje się komunikat o błędzie przy opóźnionym
zapisie.

Pojawia się tylko wtedy, gdy trwa zapis (dioda mruga). Wiadomo, że wtedy nie można wyjmować. Tylko raz użyłem bezpieczne odłączenie urządzenia i tylko wtedy pliki były uszkodzone.

Data: 2009-12-26 19:41:36
Autor: Ent
czytniki kart all in 1

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> napisał w wiadomości news:hh5ieq$t89$1nemesis.news.neostrada.pl...
czy Ktoś z Was ma czytnik kart pamięci podłączany do USB? gdzieś słyszałem, że po podłączeniu tego czytnika w systemie pojawia się tyle nowych dysków ile jest możliwych do zainstalowania kart pamięci... prawda to?

u mnie tak jest

Data: 2009-12-26 20:06:53
Autor: qwerty
czytniki kart all in 1
Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hh5ieq$t89$1@nemesis.news.neostrada.pl...
czy Ktoś z Was ma czytnik kart pamięci podłączany do USB?

tak

gdzieś słyszałem,
że po podłączeniu tego czytnika w systemie pojawia się tyle nowych dysków ile jest możliwych do zainstalowania kart pamięci... prawda to?

To zależy czy wgrasz oprogramowanie/sterowniki i od systemu.

Data: 2009-12-26 20:06:59
Autor: Animka
czytniki kart all in 1
identifikator: 20040501 pisze:
czy Ktoś z Was ma czytnik kart pamięci podłączany do USB? gdzieś słyszałem, że po podłączeniu tego czytnika w systemie pojawia się tyle nowych dysków ile jest możliwych do zainstalowania kart pamięci... prawda to?

Prawda to. Ja mam 5, ale jeszcze ani jednej karty nie kupiłam. Nie wiem jaką kupić, wszystko drogie.
Na dysku podłączonym do USB skasowały mi się dzisiaj wszystkie dane :-(

--
animka

Data: 2009-12-28 10:15:24
Autor: Wiktor S.
czytniki kart all in 1
Prawda to. Ja mam 5, ale jeszcze ani jednej karty nie kupiłam. Nie
wiem jaką kupić, wszystko drogie.

Wcale nie kupować. Od tego są pendrive'y.
USB mają wszyscy, czytniki nie.

--
Azarien

Data: 2009-12-26 20:37:38
Autor: RadoslawF
czytniki kart all in 1
Dnia 2009-12-26 18:40, Użytkownik identifikator: 20040501 napisał:
czy Ktoś z Was ma czytnik kart pamięci podłączany do USB? gdzieś słyszałem, że po podłączeniu tego czytnika w systemie pojawia się tyle nowych dysków ile jest możliwych do zainstalowania kart pamięci... prawda to?

Są dwie możliwości (niektórzy twierdza że nie zależy to od sprzętu
a od sterownika), widać wszystkie sloty jako napędy i można kopiować
z karty na kartę lub widać tylko jeden napęd ale kopiować między
kartami nie można. Wybór należy do ciebie.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-26 22:29:29
Autor: identifikator: 20040501
czytniki kart all in 1
Data: 2009-12-26 22:40:05
Autor: JoteR
czytniki kart all in 1
"identifikator: 20040501" napisał:

OT: to jest niezłe: http://allegro.pl/itemXXXXXXX_kingston_32gb_dt200_pen_drive_usb_flash_stick.html

Co w tym jest takiego "niezłego" (oprócz liczby chętnych na ten syf debili)?
I co to ma wspólnego z tematem wątku - masz jakiś udział w tym wałku, że go tu reklamujesz, czy tak po prostu, czynisz to z wrodzonego a bezinteresownego debilizmu?

JoteR

Data: 2009-12-27 10:12:51
Autor: identifikator: 20040501
czytniki kart all in 1
Co w tym jest takiego "niezłego" (oprócz liczby chętnych na ten syf debili)?

o to chodzi.

Data: 2009-12-27 13:46:05
Autor: Irokez
czytniki kart all in 1
[...]

Zależy od tego, na jakim kontrolerze jest zrobiony czytnik.
Jeżeli kontroler (układ scalony w czytniku) obsługuje Multi-LUN będziesz miał te 4 napędy, jeżeli bedzie to kontroler Single-LUN będziesz widział tylko jeden, do którego jest karta włozona. Włożenie dwóch, powoduje u mnie że nic nie widać. MultiLUN pozwala na kopiowanie pomiędzy kartami.

--
Irokez

czytniki kart all in 1