czytniki kart all in 1

Data: 2009-12-26 20:06:59
Autor: Animka
czytniki kart all in 1
identifikator: 20040501 pisze:
czy Ktoś z Was ma czytnik kart pamięci podłączany do USB? gdzieś słyszałem, że po podłączeniu tego czytnika w systemie pojawia się tyle nowych dysków ile jest możliwych do zainstalowania kart pamięci... prawda to?

Prawda to. Ja mam 5, ale jeszcze ani jednej karty nie kupiłam. Nie wiem jaką kupić, wszystko drogie.
Na dysku podłączonym do USB skasowały mi się dzisiaj wszystkie dane :-(

--
animka

Data: 2009-12-28 10:15:24
Autor: Wiktor S.
czytniki kart all in 1
Prawda to. Ja mam 5, ale jeszcze ani jednej karty nie kupiłam. Nie
wiem jaką kupić, wszystko drogie.

Wcale nie kupować. Od tego są pendrive'y.
USB mają wszyscy, czytniki nie.

--
Azarien

czytniki kart all in 1