czytniki kart sd na usb 3.0

Data: 2011-11-26 15:30:34
Autor: Andrzej
czytniki kart sd na usb 3.0
michu wrote:

czy jest juz cos takiego jak czytniki kart sd/sdhd na usb 3.0 i czy
zakup wogole ma sens - czy transfery z tego tego typu kart daja nadzieje
na wyzsze transfery z/do kompa przy zastosowaniu usb 3.0 czy tez beda
takie same jak przy usb 2.0 ?

Ja mam kartę SD 16 GB class 10 i na wszystkich dostępnych mi czytnikach
USB 2.0 osiągane prędkości odczytu dochodzą do 16000-17000 kbytes/s
Po założeniu tej karty do czytnika USB 3.0 prędkość wzrasta
do 21000-22000 kbytes/s

Jest to dla mnie dziwne...
to, że nie udało znaleźć czytnika na USB 2.0 na którym osiągnął bym
takie prędkości, a powinieniem wszak to są transfery poziomu USB 2.0

Data: 2011-11-26 19:15:02
Autor: qwerty
czytniki kart sd na usb 3.0
Użytkownik "Andrzej"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ED0F80A.F3D85650@wp.pl...
[...]

Zawsze transfer jest ograniczany przez najwolniejszy element. W większości przypadków jest to karta, ale czasami jest to czytnik.

Data: 2011-11-27 13:28:59
Autor: Andrzej
czytniki kart sd na usb 3.0

qwerty wrote:

> [...]

Zawsze transfer jest ograniczany przez najwolniejszy element. W większości
przypadków jest to karta, ale czasami jest to czytnik.

zapomniałem dodać, że jeśli ten czytnik USB 3.0 z tą sama kartą podłczę
do portu USB 2.0 to transfery dochodzą do 20000 kbytes/s co jeszcze bardziej
mnie dziwi.

czytniki kart sd na usb 3.0