czyżby Unia zabroniła zabroniła rachunków bankowych dla przedszkolaków?

Data: 2012-10-19 07:12:21
Autor: komandytowa
czyżby Unia zabroniła zabroniła rachunków bankowych dla przedszkolaków?
dotychczas niektóre banki (w tym BGŻ) otwierały rachunki bankowe nie tylko dla osób pełnoletnich i dla młodzieży 13-18 lat ale także dla osób poniżej 13 r.ż.

dziś doręczono mi nowy regulamin BGŻ w którym bank wyraźnie zaznacza że 1) w ogóle nie prowadzi konto dla osób poniżej 13 r.ż.
2) współposiadaczem konta młodzieżowego MUSI być rodzic lub opiekun prawny
oczywiście, "łaskawcy" zgadzają się na dalsze istnienie już założonych kont, które nie spełniają powyższych warunków.

widzę że ostatnio wszystkie banki w Polsce wprowadzają nowe regulaminy, co jest związane z implementacją "pe-RFID-nej" dyrektywy unijnej.

mam pytanie: czy okoliczność, że BGŻ przestaje zakładać nowe rachunki bankowe dla przedszkolaków wskazuje, że inne banki też postąpią podobnie? Czy to tylko radosna twórczość akurat jednego jedynego BGŻ, który przy okazji przeredagowywania regulaminu wykluczył zakładanie rachunków dla przedszkolaków?

czyżby Unia zabroniła zabroniła rachunków bankowych dla przedszkolaków?