czyżby (kon)donek lał wodę, że powodzi nie będz ie ?

Data: 2010-03-03 02:50:04
Autor: Mariusz Merta
czyżby (kon)donek lał wodę, że powodzi nie będz ie ?
Data: 2010-03-03 02:54:22
Autor: zbig
czyżby (kon)donek lał wodę, że powodzi nie b ędzie ?
On 3 Mar, 11:50, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Powodz-staje-sie-realnym-zagro...
j.w.
Mariusz Merta

A co ma Donald wspólnego z tą powodzią? Coś zdaje się konfabulujesz.

Data: 2010-03-03 10:14:26
Autor: Mariusz Merta
czyżby (kon)donek lał wodę, że powodzi nie b ędzie ?
Data: 2010-03-04 00:14:53
Autor: zbig
czyżby (kon)donek lał wodę, że powodzi nie b ędzie ?
On 3 Mar, 19:14, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
http://pogoda.money.pl/wiadomosci/artykul/tusk;o;sytuacji;powodziowej...
proszę czytać ze zrozumieniem
Mariusz Merta

Zdaje się , że zacietrzewienie ideologiczne mąci ci trzeźwą ocenę
sytuacji. Czy Donald powiedział, ze powodzi nie będzie? Nie . Wręcz
przeciwnie. Podaje w tym artykule jakie działania będą prowadzone w
przypadku zagrożeń: ewakuacja, ochrona dobytku etc. Co miałby jeszcze
powiedzieć?. Że załatwił z Panem Bogiem, że powódź nie wystąpi? To już
takie czepialstwo dla zasady.

Data: 2010-03-04 00:56:32
Autor: Mariusz Merta
On 4 Mar, 08:14, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

przypadku zagrożeń: ewakuacja, ochrona dobytku etc. Co miałby jeszcze
powiedzieć?. Że załatwił z Panem Bogiem, że powódź nie wystąpi? To już

Zbyszek
Ale tytuł sugeruje coś wręcz przeciwnego...
zacietrzewienie ideologiczne...
z tym się moge zgodzić, ale wazeliny u mnie nie znajdziesz...
w końcu cokolwiek zrobi ktoś przeciwko tuskowi i po to jest to
oszołomstwo,
dyplomatołectwo etc.
po co w ogóle zabiera głos w tej sprawie ??
Pamiętam dobrze jego gadkę dwa lata temu w pażdzierniku
akurat byłem w Polsce i pierwszego wieczora ze zdziwieniem
słuchałem jego gadki, że kryzysu w Polsce nie będzie...
mam innego znajomego który tak samo jak ty
jest jego wielbicielem...kiedy mówiłem o tym wystą pieniu to mi
zarzucał ideologiczne zacietrzewienie :-))))
a kiedy podesłałem mu linka to się niemal obraził...
no cóż, fakty są nietrwałe :-))) jako to stwierdziła środa m.
co do sikorskiego, usiłuje on rozpaczliwie swoim antykaczystowskimi
gadkami
marki palikot lux wygrać pozycję do fotela prezia...
nic z tego, to nie jest "swój" człowiek
myślisz, że schetyna, komorowski etc. odpuszczą ?
Baw się dalej w elytę na poziomie palikota i muchy plujki...
żebyś tylko potem nie płakał...ze szczęścia rzecz jasna...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-04 02:02:44
Autor: zbig
On 4 Mar, 09:56, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
On 4 Mar, 08:14, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Zbyszek
Ale tytuł sugeruje coś wręcz przeciwnego...

Warto czasem wczytać się w artykuł a nie poprzestać na tytule
zacietrzewienie ideologiczne...
z tym się moge zgodzić, ale wazeliny u mnie nie znajdziesz...

A co tu komu po wazelinie? Wazelinę stosujemy, gdy chcemy poprzez
jakieś działanie uzyskać korzyść. Ja tu piszę tak jak i ty
"społecznie". choć paru zawodowców po obu stronach bez trudu można na
PSP znaleźć.

w końcu cokolwiek zrobi ktoś przeciwko tuskowi i po to jest to
oszołomstwo,
dyplomatołectwo etc.
po co w ogóle zabiera głos w tej sprawie ??

Głos zabrał na naradzie z wojewodamipoświęconej ocenie zagrożenia
powodziowego. To chyba dobrze, że rząd interesują przygotowania do
ewentualnej klęski żywiołowej.

Pamiętam dobrze jego gadkę dwa lata temu w pażdzierniku
akurat byłem w Polsce i pierwszego wieczora ze zdziwieniem
słuchałem jego gadki, że kryzysu w Polsce nie będzie...
Raczej się przesłyszałeś lub powtarzasz brednie lansowane przez PiS..
Tusk nigdy nie powiedział, że Polsce nie będzie kryzysu. Mówił wtedy o
tym , ze nie będzie kryzysu w sektorze bankowo finansowym na wzór
krajów zachodnich. i takiego kryzysu nie było.
Przecież projekt budżetu zakładał spadek tempa wzrostu PKB, czyli
kryzys.
Jeśli się mylę to poprosze o link

[...]

Oczywiście, że nie odpuszczą. Ale odnoszę wrażenie, że Tusk trzyma
raczej z Sikorskim. Inaczej mógłby przecież od razu namaścić
Komorowskiego po swojej rezygnacji

Data: 2010-03-03 12:56:42
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4f2e67ab-aaa7-4b34-a1f2-644f0c7673c7i25g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
nie jest przygotowany, dobrze ze nie mamy trzesien ziemi bo byloby tu drugie Haiti
awe

Data: 2010-03-03 10:09:49
Autor: Antenka
czyżby (kon)donek lał wodę, że powodzi nie b ędzie ?

nie jest przygotowany, dobrze ze nie mamy trzesien ziemi bo byloby tu drugie Haiti <

My tu sobie, my tu sobie,
Donald ciągle leje wodę!

Antenka :DD

Data: 2010-03-03 19:15:37
Autor: -heÂŽsk-
czyżby (kon)donek lał wodę, że powodzi nie b ędzie ?
On Wed, 3 Mar 2010 10:09:49 -0800 (PST), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

My tu sobie, my tu sobie,
Donald ciągle leje wodę!

 elektoratowi pis na rozgoraczkowane glowenki ;o))

--

 HeSk

Data: 2010-03-04 00:31:01
Autor: awe

<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

My tu sobie, my tu sobie,
Donald ciągle leje wodę!

 elektoratowi pis na rozgoraczkowane glowenki ;o))

-- -- -- -- -- -- -- --
hesk raczej do smichu, do smichu
awe

Data: 2010-03-03 13:38:40
Autor: -heŽsk-
czyżby (kon)donek lał wodę, że powodzi nie będzie ?
On Wed, 3 Mar 2010 02:50:04 -0800 (PST), Mariusz Merta
<gumisiu1@wp.pl> wrote:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Powodz-staje-sie-realnym-zagrozeniem,wid,12036124,wiadomosc.html
j.w.
Mariusz Merta

 a bedzie ? ;o)))

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-03 13:46:50
Autor: awe
czyżby (kon)donek lał wodę, że powodzi nie będzie ?

Uzytkownik "-heZsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:q1mso5lfjfg2kqopm7up7ehklq82ar12f24ax.com...
<gumisiu1@wp.pl> wrote:

[...]

jak tusk oglosil cud ze nie bedzie to bedzie
awe

czyżby (kon)donek lał wodę, że powodzi nie będz ie ?