czyzby sezom na RIP?

Data: 2009-06-25 14:07:22
Autor: rs
czyzby sezom na RIP?
moze nie gwiazdy pierwszej wielkosci. przynajmniej juz nie dzis.
nie tak dawno david carradine, dzis farrah fawcett. <rs>

Data: 2009-06-25 20:36:18
Autor: Rais
czyzby sezom na RIP?
rs pisze:
moze nie gwiazdy pierwszej wielkosci. przynajmniej juz nie dzis.
nie tak dawno david carradine, dzis farrah fawcett. <rs>

No ale okoliczności śmierci nieco inne...

--
pzdr

Data: 2009-06-25 22:08:15
Autor: gorgu
czyzby sezom na RIP?
jedni wcześniej inni później cóż.....
G.

Data: 2009-06-25 22:23:10
Autor: Tiber
czyzby sezom na RIP?
Rais, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości h20g2r$ata$1@news.onet.pl pobredza:

Racja, Fawcett brak by było atrybutów.

--
tbr

Data: 2009-06-26 00:47:34
Autor: Piotrek
czyzby sezom na RIP?
moze nie gwiazdy pierwszej wielkosci. przynajmniej juz nie dzis.
nie tak dawno david carradine, dzis farrah fawcett. <rs>

Żeby zaraz nie było trzeciego:

http://wiadomosci.onet.pl/1997220,12,item.html

Jeśli to nie jakiś żart, to nie brzmi to dobrze.

Data: 2009-06-25 20:50:12
Autor: rs
czyzby sezom na RIP?
On Fri, 26 Jun 2009 00:47:34 +0200, "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

nie wyglada nawet na swoistego rodzaju promocje trasy koncertowej,
chociaz rozne rzeczy w tym swiatku juz byly grane. chyba wiec moze
jednak sezon.  szkoda goscia. <rs>

Data: 2009-06-26 00:55:36
Autor: Tiber
czyzby sezom na RIP?
Piotrek, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości 796e.000000ad.4a43fe86@newsgate.onet.pl pobredza:

[...]

Niestety to już smutny fakt. Na Pręgierzu ktoś dzisiaj zażartował, że Fawcett nie mogła dołączyć do "aniołków", bo Will _Smith_ i Michael _Jackson_ jeszcze żyją.

--
tbr

Data: 2009-07-02 12:17:36
Autor: Quentin
czyzby sezom na RIP?
Karl Malden...

rs, wywróz mi, ze bede milionerem...

Data: 2009-07-02 12:52:40
Autor: Piotrek
czyzby sezom na RIP?
Karl Malden...

rs, wywróz mi, ze bede milionerem...

Mam wrażenie, że Swayze przegoni Maldena.

Data: 2009-07-02 12:58:32
Autor: Piotrek
czyzby sezom na RIP?
> Karl Malden...
> Mam wrażenie, że Swayze przegoni Maldena.

Ups, właśnie sprawdziłem, że z Maldenem to prawda, a nie przewidywania. Szkoda-
życzyłem mu co najmniej setki, niewiele już brakowało.

Data: 2009-07-04 08:28:48
Autor: 2late
czyzby sezom na RIP?
Piotrek wrote:
[...]

No ale to jedyna autentyczna, strata dla kina czy tam dla sztuki w ogole.

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R)

Data: 2009-07-04 12:28:07
Autor: Piotrek
czyzby sezom na RIP?

> [...]
> życzyłem mu co najmniej setki, niewiele już brakowało.

No ale to jedyna autentyczna, strata dla kina czy tam dla sztuki w ogole.

Najgorsze jest to, że w dzisiejszych czasach mało kto podzielałby ten pogląd, bo zawód zwany aktorstwem zmienił się w konkurs piękności. Gdyby dziś Malden był koło czterdziestki, nikt by o nim nie usłyszał, a już tym bardziej nie dostałby oscara. Wątpię czy w ogóle dostawałby jakieś role. Teraz znaczące role dostają tylko "nienaganne buzie" typu Cruise, Pitt (choć za kilka lat pewnie ujdą za zbyt starych), DiCaprio, Depp, Leto, Bloom, Law itp. Teraz nie chodzi już o sugestywne odegranie roli, a jedynie o pokazanie gęby-im bardziej wypucowana i podpadająca pod metroseksualizm, tym lepsza. Malden, z przeciętną twarzą i złamanym nosem, nie miałby, z uwagi na dzisiejsze kryteria oceny aktorów, namniejszych szans. Czy kiedy oglądacie dzisiejsze produkcje, naprawdę nie razi Was ta bijąca z ekranu sztuczność, tzn. te prawie same piękne twarze na ekranie? Przecież to jest tak nieautentyczne, że aż razi.

Data: 2009-07-04 11:01:26
Autor: rs
czyzby sezom na RIP?
On Sat, 04 Jul 2009 12:28:07 +0200, "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]

Najgorsze jest to, że w dzisiejszych czasach mało kto podzielałby ten pogląd, bo zawód zwany aktorstwem zmienił się w konkurs piękności. Gdyby dziś Malden był koło czterdziestki, nikt by o nim nie usłyszał, a już tym bardziej nie dostałby oscara. Wątpię czy w ogóle dostawałby jakieś role. Teraz znaczące role dostają tylko "nienaganne buzie" typu Cruise, Pitt (choć za kilka lat pewnie ujdą za zbyt starych), DiCaprio, Depp, Leto, Bloom, Law itp. Teraz nie chodzi już o sugestywne odegranie roli, a jedynie o pokazanie gęby-im bardziej wypucowana i podpadająca pod metroseksualizm, tym lepsza. Malden, z przeciętną twarzą i złamanym nosem, nie miałby, z uwagi na dzisiejsze kryteria oceny aktorów, namniejszych szans. Czy kiedy oglądacie dzisiejsze produkcje, naprawdę nie razi Was ta bijąca z ekranu sztuczność, tzn. te prawie same piękne twarze na ekranie? Przecież to jest tak nieautentyczne, że aż razi.

jesli ogladasz filmy typu romantycznych komedii, to trudno sie z tym
co napisales nie zgodzic, chociaz tez sa wyjatki.
a jesli chodzi o maldena w czasach swej mlodosci byl takim samym
przystojniakiem jak ci wymienieni wyzej, tylko ze wspolczesna estetyka
jest troche inna od tamtej. <rs>

Data: 2009-07-07 15:21:09
Autor: PteroDaktyl
czyzby sezom na RIP?
Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:796e.000007d2.4a4f2eb7newsgate.onet.pl...

> [...]

ekranu sztuczność, tzn. te prawie same piękne twarze na ekranie? Przecież to

To włącz sobie "Świat kiepskich" będziesz miał autentyczne, naturalne twarze

czyzby sezom na RIP?