d* zwana tyłkiem (siodełko)

Data: 2012-05-01 09:25:46
Autor: kasuj
d* zwana tyłkiem (siodełko)

Użytkownik "yapann" <yapann@odwa.pl> napisał w wiadomości news:jnms76$j1l$1node2.news.atman.pl...
Podobno mam siodełko za szerokie

I choćby dlatego zdalne kupowanie siodełka może okazać się błędem. Wydaje się, że bez organoleptycznego testu kupowanie tak ważnego elementu wyposażenia roweru może być wyrzuceniem pieniędzy. Co do siodełek "z dziurą", to uważam że im mniej powierzchni styku z podłożem, to tym lepiej. Po kilku (-nastu) godzinach wiercenia się nic nie będzie wystarczająco miękkie (wiem to zarówno z  doświadczenia z siodełkiem rowerowym jak i z ławeczką w kanadyjce). Mnie pomogło w przekonaniu się do jazdy rowerem, kupno (ale po uprzednim przyłożeniu go sobie do tyłka) dziurawego, wygodnego siodełka firmy "Terry" (www.terrybicycles.com).

- pzdr

Data: 2012-05-02 00:00:32
Autor: yapann
d* zwana tyłkiem (siodełko)
"kasuj" <kasuj@chello.pl> wrote in message news:jno35p$om6$1news.icm.edu.pl...
się, że bez organoleptycznego testu kupowanie tak ważnego elementu wyposażenia roweru może być wyrzuceniem pieniędzy.
z przymierzeniem się też - bo to wychodzi dopiero po kilku godz jazdy .

siodełka firmy "Terry" (www.terrybicycles.com).
żeby można było gdzieś je chociaż pomacać...  - bo na oko z fotlea wyglądają wygodnie :p
- szczególnie że niektóre opcje to kilka stów (albo i więcej)
Chyba założę wypożyczalnię siodełek :p.

Data: 2012-05-02 07:45:47
Autor: kasuj
d* zwana tyłkiem (siodełko)

Użytkownik " yapann" <yapann@powietrze.pl> napisał w wiadomości news:jnpmdq$eo9$1node2.news.atman.pl...
"kasuj" <kasuj@chello.pl> wrote in message news:jno35p$om6$1news.icm.edu.pl...
to wychodzi dopiero po kilku godz jazdy

Cytując poetę: "Cóż ci mogę rzec dziewczyno?" - chyba, lepszy rydz...

żeby można było gdzieś je chociaż pomacać...

Może podzwonić (pomeilować, poesemosować, pofaksować...) po sklepach. Swoje siodełko kupiłem  za kilkadziesiąt (kilkadziesiąt) złotych w warszawskim sklepie na Nowowiejskiej, tam gdzie teraz bank. Cholera! Tam teraz same banki. A była to ulica jak z przedwojennych wspomnień dziadków: ulica sklepów rowerowych (tak jak bławatnych, antykwariatów czy obuwniczych)...

- pzdr

Data: 2012-05-04 15:59:56
Autor: rmikke
d* zwana tyłkiem (siodełko)
On Wednesday, May 2, 2012 7:45:47 AM UTC+2, kasuj wrote:
> [...]

Może podzwonić (pomeilować, poesemosować, pofaksować...) po sklepach. Swoje siodełko kupiłem  za kilkadziesiąt (kilkadziesiąt) złotych w warszawskim sklepie na Nowowiejskiej, tam gdzie teraz bank. Cholera! Tam teraz same banki. A była to ulica jak z przedwojennych wspomnień dziadków: ulica sklepów rowerowych (tak jak bławatnych, antykwariatów czy obuwniczych)...

E tam, nadal jest. Dwa sklepy (w tym Cyklop) i serwis Arka Budzińskiego w bramie po drugiej stronie. I sklep Gianta po drugiej stronie Placu Zbawiciela.

A w temacie wątku: nie wiem, czy istnieją "damskie" siodełka nadające się do dłuższej jazdy. One się nadają do poturlania się na mieszczuchu góra paręnaście kilometrów ze spacerową prędkością - jeśli ktoś właśnie taką jazdę uprawia to takie siodełko jest dla niej. I dla niego. Ale szurnąć choćby pięćdziesiąt kilometrów w miarę szybko, to już nie.

Na siodełku Bontragera syn spokojnie zajechał z Warszawy na Hel, mógłbym polecić, gdybym miał choć blade pojęcie, co to za model (kupione razem z rowerem, od razu wymienione na mniejsze, bo młody jeszcze mały był, w zeszłym roku wróciło na rower).

Ja używam WTB Rocket V ( http://u.42.pl/2Ite ) i Author Niobi ( http://u.42.pl/2Itf ) - tego drugiego mimo że udało mi się urwać nosek. Oba wygodne nawet dla mojego, dość szerokiego tyłka.

d* zwana tyłkiem (siodełko)