d* zwana tyłkiem (siodełko)

Data: 2012-05-01 11:53:36
Autor: m4rkiz
d* zwana tyłkiem (siodełko)
"yapann" <yapann@odwa.pl> wrote in message news:jnms76$j1l$1node2.news.atman.pl...
kilka wątków o siodłekach na archiwum grupy nie rozwiązło mojego dylematu (i pewnie żaden następny nie rozwiąże)
Po 40 km jazdy siodełko i pupa przestały się dogadywać. Następny dzień  w siodle - katorga.

jezeli to pierwsza dluzsza trasa po ponad dwoch tygodniach to na moje
oko w miare normalne - o ile nie ma sie super duper zelowego to tylek
musi sie nieco przyzwyczaic (ja tam zawsze czuje jak wsiadam po ponad
dwoch tygoniach przerwy, dlatego staram sie robic ich jak najmniej)

d* zwana tyłkiem (siodełko)