długość lewej strona supportu

Data: 2018-11-08 12:12:10
Autor: Ignac
długość lewej strona supportu
W dniu czwartek, 8 listopada 2018 13:43:45 UTC+1 użytkownik qrt napisał:

Powiedzmy dla uproszenia ze prawa strona (od strony korby) nas nie
interesuje.

A powinna i to bardzo, gdyż nie można dowolnie zmieniać długości osi, bo albo będzie za duży przekos łańcucha, lub przerzutka przednia
nie będzie zrzucała łańcucha ze średniej tarczy na najmniejszą.

Data: 2018-11-08 22:22:08
Autor: qrt
Ignac <smak870221@gmail.com> Wrote in message:
[...]

Nie oto chodzi. Mam korbę MTB (3 tarcze)  przystosowana do linii
 łańcucha 50mm i supportu 121. Zastanawiam się czy jej nie
 przerobić na dwutarczowa i ustawić lubię łańcucha  na 47,5 -
 czyli tak jak mam obecnie. To by wymagało przesunięcia  korby o
 jakieś 6 mm w stronę  ramy. 2,5 z powodu zmiany linia łańcucha i
 dodatkowe 3,5 z tego i owe 47,5 winno wypaść między tarczami.
 No i o to chodzi. Ale wyszło  że sprawa jest raczej beznadziejna bo to octalink i
 niestety nie ma supportów 115. Albo 113 albo 118.

Data: 2018-11-09 08:09:43
Autor: ToMasz
długość lewej strona supportu
(tak naprawdę dalej nie wiem o co chodzi)
No i o to chodzi.
Ale wyszło  że sprawa jest raczej beznadziejna bo to octalink i
  niestety nie ma supportów 115. Albo 113 albo 118.
o ile dobrze rozumiem, różnica jest 2.5mm na stronę, a to jeśli nie jesteś profesjonalnym zawodnikiem możesz pominąć. dwa i pół milimetra przekosu możesz spokojnie pominąć. jeśli jednak uważasz ze nie, to krótszy supotr, mozesz wysunąć za pomocą podkładki.

ToMasz

długość lewej strona supportu