da się monitorować firmowe telefony w play ?

Data: 2012-06-23 20:58:39
Autor: JW
da się monitorować firmowe telefony w play ?
ułatwi - telefony są zrejestrowanie na firmę,

na stronie Play masz w dziale Aplikacje: Business Trace

jk

Data: 2012-06-25 08:59:16
Autor: Adam
da się monitorować firmowe telefony w play ?
Dzięki, Kurcze szukam i nie mogę znaleźć ...

Data: 2012-06-27 20:51:59
Autor: Docent Zylber
da się monitorować firmowe telefony w play ?
Dzięki, Kurcze szukam i nie mogę znaleźć ...

czy ty trybisz chodź trochę jezyk Angielski?

Docent

Data: 2012-06-27 20:21:57
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 27 Jun 2012 20:51:59 +0200, Docent Zylber napisał(a):

czy ty trybisz chodź trochę jezyk Angielski?

Kolina, wypad.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje

da się monitorować firmowe telefony w play ?