da się usunac takie zarysowania?

Data: 2010-06-14 11:41:57
Autor: bratPit[pr]
da się usunac takie zarysowania?

Debil, ktory ukradl mi wczoraj znaczek, nie byl zbyt wprawiony w tym co robil i zostawil to, co widac na zdjeciach. Da sie to jakas usunac? Zajmie sie tym ktos w Krakowie? Znaczek niestety wszystkiego nie przykryje.

wygląda że wystarczy zrobić zaprawkę (ładnie) samym bezbarwnym?,
natomiast szkoda, że nie da się w typ przypadku po prostu zrezygnować z emblematu (tłoczenie na klapie), nie dziwię się, że wiele aut klasy premium nie ma ich fabrycznie bo ludzie rezygnują z liternictwa,

brat

Data: 2010-06-14 13:32:41
Autor: neoniusz
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hv4th7$612$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bylem w czyms, co nazywa sie "paint fix pro". Pan powiedzial, ze zrobi zaprawke, wypoleruje calosc i nie bedzie sladu. Mam przyjechac jutro, jak juz bede mial znaczek. Zobaczymy co to bedzie. Mowil tez, ze mozna caly pas klapy pomalowac, ale skoro auto w innym miejscu jeszcze nie bylo malowane, to szkoda to robic teraz z powodu takiej glupoty. Zaklad nie wyglada ciekawie, ale teraz robili wlasnie cos przy jakims innym lexusie i jaguarze, wiec moze bedzie dobrze.

Data: 2010-06-14 14:42:04
Autor: to
neoniusz wrote:

[...]

Na pewno nie ma sensu malować całej klapy czy większego jej fragmentu skoro rysy są w obrębie znaczka. Jak założysz emblemat, to nawet jeśli pozostanie niewielka różnica w odcieniu to i tak nie będzie tego kompletnie widać.

Data: 2010-06-15 15:06:09
Autor: Jakub Witkowski
bratPit[pr] pisze:

natomiast szkoda, że nie da się w typ przypadku po prostu zrezygnować z emblematu (tłoczenie na klapie), nie dziwię się, że wiele aut klasy premium nie ma ich fabrycznie bo ludzie rezygnują z liternictwa,

Tłoczenie można by zaszpachlować :) Ja bym się poważnie zastanowił
czy to aby nie tańsza opcja długoterminowo :)

Data: 2010-06-15 15:08:06
Autor: krzysiek82
Jakub Witkowski pisze:
  > Tłoczenie można by zaszpachlować :) Ja bym się poważnie zastanowił
czy to aby nie tańsza opcja długoterminowo :)

Będzie german style wtedy :d

--
krzysiek82

Data: 2010-06-16 11:40:09
Autor: bratPit[pr]
[...]

hmm, no właśnie się obawiam, że wyglądało by to jak niemiecki agro-tuning, poza tym trzeba by lakierować całą klapę zapewne,

brat

da się usunac takie zarysowania?