da się usunac takie zarysowania?

Data: 2010-06-14 13:44:45
Autor: kogutek
da się usunac takie zarysowania?
Debil, ktory ukradl mi wczoraj znaczek, nie byl zbyt wprawiony w tym co robil i zostawil to, co widac na zdjeciach. Da sie to jakas usunac? Zajmie sie tym ktos w Krakowie? Znaczek niestety wszystkiego nie przykryje.

http://img132.imageshack.us/img132/208/img1802a.jpg
http://img401.imageshack.us/img401/651/img1801f.jpg

Tak czy siak trzeba to chyba jakos zabezpieczyc, nie?
Poszukaj w jakiejś firmie reklamowej czy nie mają folii w takim albo zbliżonym
kolorze. Na pewno w takiej firmie mają ploter do wycinania foli to wystarczy
zmierzyć i wytną od razu kilka sztuk. Bardzo głębokie te rysy. Zabezpieczyć
powinieneś jakąś farbą. Jak byś naklejał folię to może to być praktycznie każda
farba podkładowa. Jako podkładu pod różne farby używam farby w aerozolu. Symbolu
nie podam bo nie pamiętam. Na opakowaniu wydrukowana jest taczka i chyba rowerek
dziecięcy. Farba szara jcena przystępna. Ma bardzo dobre właściwości
antykorozyjne. Lepsze według mnie mają tylko farby antykorozyjne podkładowe
epoksydowe. teraz będzie przykład. Zrobił mi się pęcherz na błotniku. Po
przetarciu papierem ściernym ze dwa centymetry kwadratowe firanki. Oczyściłem z
drugiej strony, psiknąłem tą farbą, poszpachlowałem. Przeszlifowałem i psiknąłem
jeszcze raz. Od spodu zamazałem jakimś przedatowanym bitexopodobnym a z wierzchu
chciałem polakierować pod kolor. Na chceniu się skończyło. Pierwsze ślady
korozji pojawiły się w tym miejscu po ponad dwóch latach.  --

da się usunac takie zarysowania?