da się usunac takie zarysowania?

Data: 2010-06-14 15:47:38
Autor: kamil
da się usunac takie zarysowania?

"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:hv4rlg$dg9$1news.onet.pl...
Debil, ktory ukradl mi wczoraj znaczek, nie byl zbyt wprawiony w tym co robil i zostawil to, co widac na zdjeciach. Da sie to jakas usunac? Zajmie sie tym ktos w Krakowie? Znaczek niestety wszystkiego nie przykryje.

http://img132.imageshack.us/img132/208/img1802a.jpg
http://img401.imageshack.us/img401/651/img1801f.jpg

Czego znaczek nie przykryje? Przeciez to wszystko w obrebie dziury. Zamaluj dowolnym lakierem braki, zeby woda sie nie wzerala i tyle.

Zazdroszcze ilosci wolnego czasu, skoro masz czas na takie pierdoly i zawracanie sobie glowy 5mm ryska wystajaca spod znaczka. Takie wgniecenie drzwi na parkingu pod sklepem musi byc dla Ciebie prawdziwa tragedia..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-14 17:48:34
Autor: Yogi\(n\)
da się usunac takie zarysowania?
Uzytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisal w wiadomosci news:hv5feb$iti$1inews.gazeta.pl...

Zazdroszcze ilosci wolnego czasu, skoro masz czas na takie pierdoly i zawracanie sobie glowy 5mm ryska wystajaca spod znaczka. Takie wgniecenie drzwi na parkingu pod sklepem musi byc dla Ciebie prawdziwa tragedia..

Auto nowe, drogie, to czemu sie dziwisz?

--
Yogi(n)

Data: 2010-06-15 04:52:01
Autor: neoniusz
[...]

Rozumiem, ze ciebie nie obchodziliby rysy do golej blachy w prawie nowym aucie? Fajnie.
A znaczek wyglada tak:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c2/Lexus_IS250_rear.jpg
Wiec malo co przykrywa z tych glebokich rys.

Data: 2010-06-15 20:03:53
Autor: Pszemol
"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:hv6pts$irv$1news.onet.pl...
[...]

Fajne autko - miałem takie kupić sobie ale wybrałem Acure TL-S, 07.
Masz IS250 czy IS350?

da się usunac takie zarysowania?