da vinic learning - koniec oglądania?

Data: 2011-03-02 17:46:11
Autor: ToMasz
da vinic learning - koniec oglądania?
witam

podobno od 1 kwietnia nka konczy nadawanie davinci learning. czy jest
jakaś inna możliwość oglądania tego kanału? UPC - dodpada - 81zł bez
nagrywarki

Pozdrawiam

ToMasz

Data: 2011-03-03 07:23:10
Autor: pawell32
W dniu 2011-03-02 17:46, ToMasz pisze:
witam

podobno od 1 kwietnia nka konczy nadawanie davinci learning.

tak. w związku z powyższym (i chyba jeszcze innych drobnych zmian)
można złożyć wypowiedzenie do 21 marca i zakończyć
umowę z końcem marca.
lub przedłużyć na dobrych warunkach.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.3 - power of linux

Data: 2011-03-03 08:58:51
Autor: ToMasz
pawell32 pisze:
[...]

tylko ze ja chętnie "przejdę" do kogokolwiekk kto ma w ofercie Davinci
learning.

Przy okazji. dlaczego do 21 marca? mnie oficjalnie DVL działa, nie mam
obowiązku czytać satkuriera?
Dwa: czy możesz coś wiecej powiedzieć na temat:przedłużyc na dobrych
warunkach?

Pozdrawiam
ToMasz

Data: 2011-03-03 09:09:03
Autor: Arek
[...]

ja dostałem 2 dni temu pisemko od N-ki że kanał Da Vinci Learning nadawany będzie do 31 marca
rezygnacje należy przesłać w formie pisemnej do Centrum Abonenta w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 marca 2011 r

Arek.

Data: 2011-03-03 10:33:36
Autor: pawell32
W dniu 2011-03-03 08:58, ToMasz pisze:
tylko ze ja chętnie "przejdę" do kogokolwiekk kto ma w ofercie Davinci
learning.

rozumien, ale nie wiem kto jeszcze to ma w ofercie

Przy okazji. dlaczego do 21 marca? mnie oficjalnie DVL działa, nie mam
obowiązku czytać satkuriera?

tę informację mam z infolinii, poza tym większość już dostała to
na piśmie

Dwa: czy możesz coś wiecej powiedzieć na temat:przedłużyc na dobrych
warunkach?

ja zostałem na abo 48 + multiroom

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.3 - power of linux

Data: 2011-03-03 21:29:07
Autor: ToMasz
ToMasz pisze:
[...]

znalazłem taki "news"

http://satkurier.pl/news/51765/polski-da-vinci-learning-z-kart-mtv-unlimited.html

Czy ktoś moze sprawdzić czy nadal jest możliwy odbiór?
pozdrawiam
ToMasz

Data: 2011-03-04 17:56:48
Autor: crazy
W dniu 2011-03-03 21:29, ToMasz pisze:

znalazłem taki "news"

http://satkurier.pl/news/51765/polski-da-vinci-learning-z-kart-mtv-unlimited.html

Czy ktoś moze sprawdzić czy nadal jest możliwy odbiór?

Nie jest juĹź moĹźliwy.

da vinic learning - koniec oglądania?