dać sędziemu CD?

Data: 2009-06-22 00:42:01
Autor: przypadek
dać sędziemu CD?
Czy zdarza się, aby do pozwu czy innego pisma powód załączał CD-ROMa z
treścią pozwu, dla celów czysto technicznych? (ułatwienie sędziemu
redakcji ew. postanowień albo wyroku?)

Data: 2009-06-22 07:53:12
Autor: Olgierd
dać sędziemu CD?
Dnia Mon, 22 Jun 2009 00:42:01 -0700, przypadek napisał(a):

Czy zdarza się, aby do pozwu czy innego pisma powód załączał CD-ROMa z
treścią pozwu, dla celów czysto technicznych? (ułatwienie sędziemu
redakcji ew. postanowień albo wyroku?)

Swego czasu dołożyłem na CD dowody przestępstwa (zapisane strony www, które pokazałem też na wydrukach). Wydruki poszły do akt, CD mi zwrócono bodajże przy 1 czynności. Nie sądzę, żeby została choćby przejrzana, nie mówiąc o skopiowaniu.

To dawno temu było, kiedy jeszcze coś tam sobie myślałem.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu? ==> http://zaklad.foto-krzyki.pl <==

Data: 2009-06-22 09:09:02
Autor: piotrl
dać sędziemu CD?
On 22 Cze, 09:53, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> [...]

sądzę, żeby została choćby przejrzana, nie mówiąc o skopiowaniu.

To dawno temu było, kiedy jeszcze coś tam sobie myślałem.

Lege Artis ==>http://olgierd.bblog.pl<=> [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?
==>http://zaklad.foto-krzyki.pl<=
U mnie w sądzie, bardzo często, szczególnie jeśli chodzi o art. 212
par 1 i 2 k.k.adwokaci
załączaj kopie akt na cd i nie jest do końca tak, że się z tego nie
korzysta.
Wszystkie sprawy związane z Misja Specjalną czy na Celowniku powiązane

z odtwarzaniem danego reportażu i oglądamy dany odcinek właśnie z
takich płyt (o ile druga strona nie podważa oryginalności nagrania).

Jeśli zarzuty w akcie oskarżenia są obszerne, to warto zamieścić je na
cd, wtedy mam mniej pracy, bo nie muszę tego przepisywać do wyroku,
rzadko robi
to Sędzia.

Data: 2009-06-22 10:21:28
Autor: Marek Dyjor
dać sędziemu CD?
Olgierd wrote:
[...]

a mógł sobie sędzia powiesić pod lusterkiem.  :)

Data: 2009-06-22 08:54:56
Autor: Olgierd
dać sędziemu CD?
Dnia Mon, 22 Jun 2009 10:21:28 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

[...]

No mógł, prokurator jeśli już. Pewnie zwyciężyło poczucie legalności działania prokuratury ;-)