dachowanie samochodu, a płyny eksploatacyjn e

Data: 2011-06-01 13:38:09
Autor: Rafał \"SP\" Gil
dachowanie samochodu, a płyny eksploatacyjn e
W dniu 2011-06-01 13:30, Albercik pisze:

Jeżeli tak, to czy po dachowaniu, ale gdy finalnie samochód
stanie na koła, czyli w przypadku gdy samochód w pozycji
odwróconej jest tylko chwilę, też trzeba go rozbierać?

Miałem raz radosne dachowanie. Wyleciałem z drogi lotem koszącym do rowu obniżonego względem drogi o jakieś 1,5 metra. Auto (1.5dci talija) leżało idealnie na dachu z pół godziny.

Potem było trochę szarpaniny z wytarganiem go na drogę (leżało kolejne 20 minut na boku) ... po postawieniu na koła - odpaliłem i pojechałem dalej.

Jedyne "naprawy" jakie przeprowadziÅ‚em to wyrywanie gaÅ‚Ä™zi, traw, gliny z podwozia  i wszelkich otworów dostÄ™pnych w aucie ;)

Ale nie wiem, czy to zdarzenie jest dowodem na to, że nic nie ma prawa się stać ;)

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

Data: 2011-06-01 13:55:50
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
[...]

Jedyne "naprawy" jakie przeprowadziłem to wyrywanie gałęzi, traw, gliny
z podwozia i wszelkich otworów dostępnych w aucie ;)

Ale nie wiem, czy to zdarzenie jest dowodem na to, że nic nie ma prawa
się stać ;)

To chyba domena dCi :) Sam dachowałem Traficiem 1.9dCi i silnik nawet się nie "zorientował", że przez bite 2 godziny leżał "do góry korbami". Inna sprawa, że buda tego nie wytrzymała i zrobił się "namiocik".
Historia dachowania bardzo podobna do Twojej - wyleciałem na łuku w rant położony jakieś 50 - 70cm poniżej poziomu jezdni, a przy okazji taranując ogrodzenie z siatki i betonowych słupków. Po postawieniu samochodu na koła i dotransportowaniu na miejsce spoczynku odpalał i jeżdził bez problemu (tylko trochę niewygodnie się siedziało mając dach w połowie oryginalnej wysokości przedniej szyby :)

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen Xantia

Data: 2011-06-01 19:01:09
Autor: jerzu
dachowanie samochodu, a p³yny eksploatacyjne
On Wed, 01 Jun 2011 13:55:50 +0200, "Micha³ \"HoMMeR\" Paszek"
<hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> wrote:

To chyba domena dCi :) Sam dachowa³em Traficiem 1.9dCi

Co¶ w tym jest. Master le¿a³ na boku przez jaki¶ czas, potem zosta³
postawiony na ko³a i wyci±gniêty na lawetê. W ASO serwisant wsiad³ do
niego i zjecha³ z lawety o w³asnych si³ach. Auto je¼dzi do dzisiaj i
nic siê z nim nie dzieje z tego powodu.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-01 19:30:20
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-01 19:01, jerzu pisze:

To chyba domena dCi :) Sam dachowałem Traficiem 1.9dCi
Coś w tym jest. Master leżał na boku przez jakiś czas, potem został
postawiony na koła i wyciągnięty na lawetę. W ASO serwisant wsiadł do
niego i zjechał z lawety o własnych siłach. Auto jeździ do dzisiaj i
nic siÄ™ z nim nie dzieje z tego powodu.

Cóż za habilitujące grono mnie się trafiło. A myślałem, że sam jestem takim bucem, żeby pójść na bok/dach ;)

Data: 2011-06-01 22:33:07
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

I to jeszcze w paździerzu francuskim. :D

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-06-01 22:59:40
Autor: J.F.
On Wed, 01 Jun 2011 22:33:07 +0200,  Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
W dniu 2011-06-01 19:30, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:
[...]
Có¿ za habilituj±ce grono mnie siê trafi³o. A my¶la³em, ¿e sam jestem
takim bucem, ¿eby pój¶æ na bok/dach ;)

I to jeszcze w pa¼dzierzu francuskim. :D

Widze ze fanklub samochodow na f chwali swoje pojazdy :-)

Ale na stara Dacie zlego slowa nie powiem :-)

J.

Data: 2011-06-01 23:09:41
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-01 22:59, J.F. pisze:

[...]

Jak widzisz - możliwości mają szerokie ;) ... te pseudosamochody :)

Ale na stara Dacie zlego slowa nie powiem :-)

Jak mnie z nią zapoznasz - ja mogę powiedzieć, jeśli Ci bardzo zależy :)

Boka zasadniczo miałem też beemką, ale ona ze względu na uszkodzenia mechaniczne po spotkaniu z krawężnikiem nawet nie prosiła o próbę testową :). Acz po naprawieniu odpaliła bez zająknięcia i wróciła spod Pszczyny do Wrocławia :)

Więcej dachów nie pamiętam, za wszystkie bardzo żałuję :)