dachowanie samochodu, a płyny eksploatacyjne

Data: 2011-06-02 21:55:49
Autor: Przemysław Czaja
dachowanie samochodu, a płyny eksploatacyjne

Użytkownik "Albercik"

Co siÄ™ dzieje i jaki zakres prac nas czeka, po dachowaniu samochodu?

Astra I benzyna leżała na dachu cały dzień, generalnie z płynów nic nie wyciekło, ale olej dostał się nad tłoki. Przewidując taką sytuację wykręciłem wszystkie świece i kilka razy "zakręciłem" rozrusznikiem, olej był w 2 cylindrach w jednym więcej w drugim mniej - ruch tłoków wypluł nadmiar a po wkręceniu świec przez chwilę mocno kopcił na niebiesko. jak w dieslu nie wiem, nie miałem nigdy takiego przypadku.

Pozdrówki

dachowanie samochodu, a płyny eksploatacyjne