dacia duster - mistrz ?

Data: 2010-09-16 12:32:40
Autor: Cavallino
dacia duster - mistrz ?
Użytkownik "qubik" <wroclawrules.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6spbv$e54$1inews.gazeta.pl...
http://moto.pl/MotoPL/1,88571,8378053,Uzywana_Dacia_drozsza_od_nowej.html

miałem kupić inne auto ale jak widzę, że pół europy szaleje za tym autem chyba
zmienie zdanie i kupię dacie !!!
O co chodzi, że ten samochód jest taki fanatastyczny !

Spytaj tych co po 10 kkm wstawiaj± go do komisu. ;-)

Data: 2010-09-16 12:36:16
Autor: krzysiek82
dacia duster - mistrz ?
W dniu 2010-09-16 12:32, Cavallino pisze:
  > Spytaj tych co po 10 kkm wstawiaj± go do komisu. ;-)

hmm może czar nowo¶ci mija albo sprzedaj± bo im się znudził :)? w sumie napęd konstrukcyjnie dopracowany to do czego można mieć większe zastrzeżenia? Budę jak się po swojemu zabezpieczy to chyba też swoje wytrzyma.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-16 13:27:33
Autor: masti
dacia duster - mistrz ?
Dnia pięknego Thu, 16 Sep 2010 12:36:16 +0200 osobnik zwany krzysiek82
wystukał:

W dniu 2010-09-16 12:32, Cavallino pisze:
  > Spytaj tych co po 10 kkm wstawiajÄ… go do komisu. ;-)

hmm może czar nowości mija albo sprzedają bo im się znudził :)? w sumie
napęd konstrukcyjnie dopracowany to do czego można mieć większe
zastrzeĹĽenia? BudÄ™ jak siÄ™ po swojemu zabezpieczy to chyba teĹĽ swoje
wytrzyma.

będziesz cynkował lakier? Szacun.
Po raz kolejny pokazujesz, że nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-16 15:29:08
Autor: krzysiek82
dacia duster - mistrz ?
W dniu 2010-09-16 15:27, masti pisze:
będziesz cynkował lakier? Szacun.
Po raz kolejny pokazujesz, że nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz.

a gdzie na napisałem cokolwiek o cynkowaniu lakieru? Porządne zabezpieczenie profili oraz podłogi na pewno przedłużyło by żywot tego auta.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-16 16:42:35
Autor: to
dacia duster - mistrz ?
begin krzysiek82
a gdzie na napisałem cokolwiek o cynkowaniu lakieru? Porządne
zabezpieczenie profili oraz podłogi na pewno przedłużyło by żywot tego
auta.

Najlepiej całe zabetonuj.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-16 15:26:22
Autor: mireka
dacia duster - mistrz ?
zastrzeżenia? Budę jak się po swojemu zabezpieczy to chyba też swoje wytrzyma.

Zawsze można budę samemu od zera porz±dnie poskładać i zabezpieczyć.

Data: 2010-09-16 18:28:50
Autor: Pan Piskorz
dacia duster - mistrz ?
Budę jak się po swojemu zabezpieczy to chyba też swoje wytrzyma.

A widziałe¶ w ostatnich 20 latach kogo¶, kto malował smoł± podwozie i auto do połowy?
Poprzednia skoda fabia zabezpieczona tylko fabrycznie, nie pokazywała po 4 latach w podłodze ¶ladu rdzy, nawet tam, gdzie jaki¶ kamol urwał osłonę.
P.

Data: 2010-09-16 16:43:33
Autor: to
dacia duster - mistrz ?
begin Pan Piskorz
A widziałeś w ostatnich 20 latach kogoś, kto malował smołą podwozie i
auto do połowy?

Pewnie siebie samego widział. :>

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-16 19:49:57
Autor: kml
dacia duster - mistrz ?

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6tgk1$3bd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widziałe¶ kogo¶ kto używa Rust Checka :)

kml

Data: 2010-09-17 09:26:14
Autor: krzysiek82
dacia duster - mistrz ?
W dniu 2010-09-16 18:28, Pan Piskorz pisze:
A widziałe¶ w ostatnich 20 latach kogo¶, kto malował smoł± podwozie i
auto do połowy?

nie i nic dziwnego bo smoła ma inne zastosowanie.

Poprzednia skoda fabia zabezpieczona tylko fabrycznie, nie pokazywała po
4 latach w podłodze ¶ladu rdzy, nawet tam, gdzie jaki¶ kamol urwał osłonę.
P.

no wła¶nie po 4 latach :)

--
krzysiek82