dacia duster - mistrz ?

Data: 2010-09-19 22:40:13
Autor: Ludvigus
dacia duster - mistrz ?
W dniu 2010-09-16 11:51, qubik pisze:

O co chodzi, że ten samochód jest taki fanatastyczny !

Gdzieś ostatnio czytałem.. chyba w "auto moto", że ma rewelacyjną cenę, prawdziwe 4x4, największy prześwit od lat, mocny zawias, dobre 1.5 dCi od renaulta, niezła wyposażenie i masę ładowności/7 osób na pokład.

Pozdr.,

--
|____ UDVIGUS  electronic music lover /

Data: 2010-09-20 00:01:05
Autor: Cavallino
dacia duster - mistrz ?
Użytkownik "Ludvigus" <email@w.sygnaturce> napisał w wiadomości news:4c96752d$0$27025$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-16 11:51, qubik pisze:

O co chodzi, że ten samochód jest taki fanatastyczny !

Gdzieś ostatnio czytałem.. chyba w "auto moto", że ma rewelacyjną cenę,

Ostatnio właśnie porównywałem Dustera ze Sportage, bo salony były po sąsiedzku.
I szczerze mówiąc za 10 tys różnicy, to wcale nie jest taka rewelacyjna cena, zwłaszcza że jeszcze trzeba dopłacić za przedłużoną gwarancję.
Gdybym miał kupować, to chyba wolałbym dopłacić za super wygląd Sportage, a także superniefajne wnętrze Dacii.

prawdziwe 4x4, największy prześwit od lat, mocny zawias, dobre 1.5 dCi od renaulta, niezła wyposażenie i masę ładowności/7 osób na pokład.

7 osób i 1,5 dci?
LOL

Data: 2010-09-20 00:32:49
Autor: Ludvigus
dacia duster - mistrz ?
W dniu 2010-09-20 00:01, Cavallino pisze:
[...]

Kto co woli, mnie się nie czepiaj ;) 150KM w mojej Alfie, nawet gdy jeżdżę sam, nie zniewala, więc ten Duster to taki drogowy żółw, ale za około 50 tyś. możesz mieć NOWE *terenowe* auto z prześwitem ponad 20 cm, 110 konnym dieslem, klimą, stałym napędem 4x4, pierwszym biegiem spreparowanym jako reduktor... to wcale nie mało :)

ps. http://www.auto-motor-i-sport.pl/testy/Dacia-Duster-SUV-9692.html

Pozdrawiam,

Data: 2010-09-20 00:40:09
Autor: Cavallino
dacia duster - mistrz ?
[...]

Nie czaruj.
Duster z dieslem 110 konnym i 4*4 kosztuje od zawsze 60 tys, a nie 50.
Też mi się podobał, dopóki do niego nie wsiadłem.
Wersja która może byłaby akceptowalna wizualnie, musi być jeszcze wyższa - kosztuje jeszcze z 15 tys więcej, a i wtedy trzeba mieć dużo samozaparcia.

I o tym pisałem - za 85 tys mam porządnie wyglądającego (w każdej wersji) Sportage z dieslem 1.7 i 4*4.

Data: 2010-09-20 19:27:35
Autor: Menios
dacia duster - mistrz ?

[...]

Topowa wersja Dustera z wszystkimi dodatkami kosztuje 72 tys., Sportage w topowej wersji z silnikiem 1.7 i napędem 4x4 to wydatek 97 tys. + dodatki. Jasne, ze Kia ma atrakcyjniejszy wygląd ale mozliwosci terenowe Dustera są lepsze.

Data: 2010-09-20 20:52:57
Autor: Cavallino
dacia duster - mistrz ?
Użytkownik "Menios" <menios@wp.pl> napisał w wiadomości news:

I o tym pisałem - za 85 tys mam porządnie wyglądającego (w każdej wersji) Sportage z dieslem 1.7 i 4*4.

Topowa wersja Dustera z wszystkimi dodatkami kosztuje 72 tys., Sportage w topowej wersji z silnikiem 1.7

Problem w tym, że Sportage w podstawowej wersji jest równie bogato wyposażony co Duster w topowej.
Do tego wygląda porządnie, już nawet bez dodatków.
Czyli 85 tys vs 75 (tak zeznawał sprzedawca, ale nie będę się upierał że nie jest to 72).

dacia duster - mistrz ?