daihatsu charade 1.0 z 1979r

Data: 2009-02-27 23:49:38
Autor: Marek
daihatsu charade 1.0 z 1979r
mała korekta dokładny rocznik 1981, pierwsza rejestracja 1991 (możliwe że sprowadzony) przebieg licznikowy ok 170tys. silniczek pali ładnie, bierze troche oleju i wywala 3 bieg, reszta Ok. blacha dziwnie zdrowa, również podwozie i elementy gumowe, końcówki, hamulce, amorki itp w porządku brak widocznych ognisk korozji na podwoziu i budzie. siedzenia skóra, duża kierownica, 5 drzwi.
pojechałem tym cudem na przegląd bo się skończył chwile temu. Diagnosta był zdziwiony ale nie miał żadnych uwag odnosnie stanu. Mam potwierdzenie parametrów na wydruku.jutro jeszcze opinia mechanika i chyba się zdecyduję. zrobiłem nim ok 40km i jest spoko lepiej niż w maluchu fajnie trzyma sie drogi - twarde zaiweszenie.

daihatsu charade 1.0 z 1979r