dajmy juz spokoj.

Data: 2009-04-15 09:12:14
Autor: jp
dajmy juz spokoj.
Najwy?szy czas sko?czy? te dyskusje o wy?szo?ci ?wiat Wielkanocnych,
bo argumenty zaczynaj? by? absurdalne. Odnosz? wra?enie ze walka o
film zaczyna przypomina? walk? o sto?ki, bardziej ni? o sam fakt, na
czym pracujemy. Wida? ze wielu starych wyjadaczy poczu?o oddech na
karku ca?ej armii cyfrowych pstrykaczy , robi?cych coraz lepsze
zdj?cia , widmo utraty klienteli powoduje dorabianie ideologii , ze
niby prawdziwi arty?ci to tylko film. Tak?e zajmijmy si? tre?ci? a nie
forma, bo szkoda na to czasu i energii.
pozdrawia
Analogowo-cyfrowy jerzy

Data: 2009-04-15 17:14:40
Autor: Piotr Sz.
dajmy juz spokoj.
Najwy?szy czas sko?czy? te dyskusje o wy?szo?ci ?wiat Wielkanocnych,
bo argumenty zaczynaj? by? absurdalne. Odnosz? wra?enie ze walka o
film zaczyna przypomina? walk? o sto?ki, bardziej ni? o sam fakt, na

Moze na poczatek powalcz z kodowanie pl literek.

Piotr Sz.
piotr(@)szkut.com
www.szkut.com

Data: 2009-04-15 17:37:03
Autor: Vituniu
dajmy juz spokoj.
Tak?e zajmijmy si? tre?ci? a nie
forma, bo szkoda na to czasu i energii.

Tak dlugo jak wszyscy sie ze mna zgadzaja - jestem za ;P

BTW: ustaw sobie kodowanie ogonkow.

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2009-04-15 17:45:03
Autor: henry1
dajmy juz spokoj.

Uzytkownik "jp" <pucella@shaw.ca> napisal w wiadomosci
[...]

Dlaczego tak duzo znaków zapytania ?

Pzdr

Data: 2009-04-15 09:46:31
Autor: jp
dajmy juz spokoj.
On Wed, 15 Apr 2009 17:45:03 +0200, "henry1" <henry1@icpnet.pl> wrote:

[...]

nie umiem w Agencie ustawic polskiego kodowania sorry jerzy

Data: 2009-04-15 21:50:34
Autor: Kojot
dajmy juz spokoj.
jp pisze:

nie umiem w Agencie ustawic polskiego kodowania sorry jerzy

To pisz bez polskich znakĂłw.
Prościej będzie.

Pzdr.

Data: 2009-04-16 17:28:04
Autor: Andrzej Lawa
dajmy juz spokoj.
jp pisze:

nie umiem w Agencie ustawic polskiego kodowania sorry jerzy

Jak nie potrafisz - nie pchaj się na afisz.

Data: 2009-04-16 21:21:40
Autor: tomekk
dajmy juz spokoj.
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:4dvjb6-76b.ln1ncc1701.lechistan.com...
jp pisze:

nie umiem w Agencie ustawic polskiego kodowania
sorry jerzy

Jak nie potrafisz - nie pchaj się na afisz.

Z ust mi to wyj±łe¶.
tomekk

Data: 2009-04-18 08:12:27
Autor: jp
dajmy juz spokoj.

jp pisze:

nie umiem w Agencie ustawic polskiego kodowania
sorry jerzy

Jak nie potrafisz - nie pchaj się na afisz.

Z ust mi to wyj±łe¶.
tomekk
mendrku, nie pcham sie na afisz a po prostu jak przenosze z polskiego
office - to mi sie gryzie z agentem. Moge pisaz odrazu w agencie ale nich no ktorys mendrek wypomni mi jakis blad.
jurek

Data: 2009-04-19 00:53:19
Autor: Andrzej Lawa
dajmy juz spokoj.
jp pisze:

mendrku, nie pcham sie na afisz a po prostu jak przenosze z polskiego
office - to mi sie gryzie z agentem.

Bo jeste¶ lamer i nie potrafisz sobie komputera poprawnie ustawić?

Moge pisaz odrazu w agencie ale nich no ktorys mendrek wypomni mi jakis blad.

To co zrobisz, lamo?

Data: 2009-04-21 12:41:34
Autor: jp
dajmy juz spokoj.
On Sun, 19 Apr 2009 00:53:19 +0200, Andrzej Lawa
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:

jp pisze:

[...]

mam satysfakcje ze przynajmniej ty podniosles swoj selfestime,
bo ty wiewsz jak ustawic komputer poprawnie.
ps . to jest pocieszajace - zawsze znajda sie glupsi od ciebie.

Data: 2009-04-26 10:07:16
Autor: qbaphoto
dajmy juz spokoj.
On 21 Kwi, 20:41, jp <puce...@shaw.ca> wrote:

mam satysfakcje ze przynajmniej ty podniosles swoj selfestime,
bo ty wiewsz jak ustawic komputer poprawnie.
ps . to jest pocieszajace - zawsze znajda sie glupsi od ciebie.
No ale to Ty wyskoczyles pierwszy z tym durnym apelem.
Pozdr. StaM

Data: 2009-04-17 08:13:47
Autor: Vituniu
dajmy juz spokoj.
nie umiem w Agencie ustawic polskiego kodowania

A ja sie troche wylamie:
http://republika.onet.pl/1913,25,1,fabryka.html
Mam tylko nadzieje, ze w Twojej wersji Agenta jest podobnie.

Troche o tym mozna tez znalezc na pl.news.czytniki.
Tam tez zadawaj dalsze pytania, zeby OT nie ciagnac na tej grupie.

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2009-04-17 09:54:39
Autor: bans
dajmy juz spokoj.
szymon pisze:

Mimo to wolę film, bo
cyfrówka nigdy nie da mi jednego - tych chwil podekscytowania, gdy z
niecierpliwo¶ci± i nutk± niepewno¶ci czekam na efekt pracy.

Zaklej sobie ekranik  w cyfrówce...

:P

--
bans

Data: 2009-04-17 18:01:55
Autor: jp
dajmy juz spokoj.
On Fri, 17 Apr 2009 09:54:39 +0200, bans <goc@o2.pl> wrote:

szymon pisze:

[...]

Lepiej  tego ujac sie nie da:)))))))))))))))))))))))))))
pozdr jerzy

Data: 2009-04-19 21:07:10
Autor: Andrzej Lawa
dajmy juz spokoj.
szymon pisze:
[...]

I może jeszcze obrabiać zdjęcia na Atari albo Commodore...??? ;)

Jak już ma być hardcore, to polecam zwykłego peceta z kart± MDA ;->

(dla niepamiętaj±cych - pierwsza karta "graficzna" w IBM PC, która
działała wył±cznie w trybie tekstowym ;) )

Data: 2009-04-19 21:40:09
Autor: nb
dajmy juz spokoj.
On Sun, 19 Apr 2009 21:07:10 +0200, Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:
szymon pisze:
Mimo to wolÄ™ film, bo
cyfrĂłwka nigdy nie da mi jednego - tych chwil podekscytowania, gdy z
niecierpliwością i nutką niepewności czekam na efekt pracy.
Zaklej sobie ekranik  w cyfrĂłwce...

:P

I może jeszcze obrabiać zdjęcia na Atari albo Commodore...??? ;)

Jak już ma być hardcore, to polecam zwykłego peceta z kartą MDA ;->

(dla niepamiętających - pierwsza karta "graficzna" w IBM PC, która
działała wyłącznie w trybie tekstowym ;) )

Jaki tam hardcore. Dla mnie to szara rzeczywistość:
 http://nb.homeunix.org/tmp/photo/bw.png a jeĹ›li potrzebujÄ™ adrenaliny, biorÄ™ siÄ™ za windows

--
nb

Data: 2009-04-17 11:59:46
Autor: adam
dajmy juz spokoj.
Użytkownik dagon napisał:
Pomijaj±c przyjemno¶ć pracy na analogu , pomijaj±c cyfrowych knociarzy
którym czasem co¶ wyjdzie ( na ogół nie) , pomijajac to czego cyfr±
się nie da bo...
Pozdrawiam i idę przełożyć filmy do płukania , klient czeka.
===============================
To wszystko racja.
Pomijaj±c przyjemno¶ć pracy w cyfrze, pomijaj±c analogowych knociarzy, którym czasem co¶ wyjdzie (na ogół nie), pomijaj±c to czego analogiem się nie da bo...
Pozdrawiam i idę odpocz±ć, klient już odebrał.

; )))))))))))

adam

Data: 2009-04-17 15:15:50
Autor: nb
dajmy juz spokoj.
at Fri 17 of Apr 2009 09:49, szymon wrote:

On 15 Kwi, 17:12, jp <puce...@shaw.ca> wrote:
[...]

Myślę, że jest dokładnie na odwrót. Nie jestem starym wyjadaczem, ani
nawet wyjadaczem. Nie uwaĹĽam siÄ™ teĹĽ za artystÄ™. Mimo to wolÄ™ film, bo
cyfrĂłwka nigdy nie da mi jednego - tych chwil podekscytowania, gdy z
niecierpliwością i nutką niepewności czekam na efekt pracy. Tak robię,
bo tak lubiÄ™. Kropka i basta. Nikomu nic do tego. A tymczasem stale
ktoś nachalnie próbuje mnie przekonać do "cyfrówek"...

AleĹĽ nikt Ciebie nie namawia. Przekazuje swoje preferencje pytajÄ…cym.
Poza tym masz bardzo racjonalne wytłumaczenie (bo tak lubię... i basta).
Ja na przykład za cholerę nie mogę pisać czym innym niż piórem.
I nie żebym lubił. Zasycha albo cieknie, trzeba tankować w najmniej odpowiedniej chwili, nie da się pisać przez kalkę, upada zawsze stalówką
na twarde, drogie to i trudno kupić. A mimo wszystko wolę pióro
od długopisu. Tak samo można lubić lub nie lubić analoga/cyfrówkę albo rower z hamulcem w piaście :-)

--
nb

Data: 2009-04-17 15:46:45
Autor: alboco
dajmy juz spokoj.

AleĹĽ nikt Ciebie nie namawia. Przekazuje swoje preferencje pytajÄ…cym.
Poza tym masz bardzo racjonalne wytłumaczenie (bo tak lubię... i basta).

Jedyne jeśli mówimy o hobby. W hobby jest tylko frajda. Nic więcej.

Data: 2009-04-17 20:44:14
Autor: Marian
dajmy juz spokoj.
alboco pisze:

AleĹĽ nikt Ciebie nie namawia. Przekazuje swoje preferencje pytajÄ…cym.
Poza tym masz bardzo racjonalne wytłumaczenie (bo tak lubię... i basta).

Jedyne jeśli mówimy o hobby. W hobby jest tylko frajda. Nic więcej.

Hobby bywa nierzadko skutkiem uprzednio zastosowanego wobec danej osoby przymusu. Więc nie zasłaniaj się frajdą. Niektórzy nigdy nie odczuli by tej frajdy gdyby najpierw coś lub ktoś nie zmusiło ich do podjęcia przynoszącej frajdę działalności.

Data: 2009-04-20 09:09:35
Autor: alboco
dajmy juz spokoj.

Hobby bywa nierzadko skutkiem uprzednio zastosowanego wobec danej osoby przymusu.

Tak ale w efekcie po jakims czasie pojawia sie frajda. Inaczej jaki miałby ktos powód uprawiania hobby? Cały czas Tatuś z paskiem nad głową będzie stał? Czyli wypada nazwac to nie tyle przymusem co zwróceniem uwagi.

Data: 2009-04-20 08:41:33
Autor: syriusz
dajmy juz spokoj.
jp wrote:
[ ... jakieĹ› krzaki ... ]
pozdrawia
Analogowo-cyfrowy jerzy

A ja to widzę tak, że z analoga na cyfraka przeszedłeś i jakieś wyrzuty sumienia masz... ;-P
Żal Ci d... ściska, że cyfra to już nie to samo... ;-P

A tak juĹĽ powaĹĽniej piszÄ…c...
Jeśli ktoś zarabia na skanowaniu filmów i na pytanie "jaki aparat rodzinno-wycieczkowy" odpowiada - "tylko analog!" - tutaj zgoda - to jest niepotrzebna walka o film, a właściwie walka o klienta.
Bo dziś kupując analoga, aby robić rodzinno-wycieczkowe fotki na kolorowych negatywach 35mm i skanować - trzeba być albo nieświadomym, albo zboczonym... ;-) (nikogo nie obrażając, bo każdy ma do tego prawo :)

A teraz odnośnie Twojego "zajmijmy się treścią, a nie formą"...
Są dziedziny, w których cyfra jeszcze do pięt nie dorasta - choćby slajd wyświetlany na ekranie! - i nie "dajmy już spokój" - o tym trzeba mówić głośno! :D Forma ma jednak znaczenie i nie zawsze cyfrowe znaczy lepsze.

Dlatego ja już "formę" raz wybrałem (slajd, bo żadna cyfra nie pokaże mi zarejestrowanego obrazu tak wiernie), a dalej pracuję nad treścią... :)

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2009-04-26 19:53:11
Autor: ridgeley
dajmy juz spokoj.
jp <pucella@shaw.ca> napisał(a):
[...]

Sugerujesz, że to jaki¶ analogowiec wywołał wojnę, a jest dokładnie odwrotnie. Je¶li kto¶, kto używał plastikow± zabawkę o nazwie eos 300, a teraz szcza w gacie po przesiadce na cyfrę i zaczyna bredzić o wyższo¶ci cyfry, to trudno jest powstrzymać się przed sprowadzeniem go¶cia na ziemię.
[...]

Przeczytaj raz jeszcze ten w±tek, żaden analogowiec tak nie napisał. To cyfrarze maj± ten kompleks

Data: 2009-04-29 16:00:08
Autor: jp
dajmy juz spokoj.
On Sun, 26 Apr 2009 19:53:11 +0000 (UTC), "ridgeley "
<ridgeley@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

jp <pucella@shaw.ca> napisał(a):
[...]

nie oszukuj sie rid , cyfrarze cyfrarzami a sam widze po sobie ze
zaczynam dorabiac glupia ideologie aby w dalszym ciagu robic na
filmie.
Jeszcze tylko MF slajd powoduje ze nie pozbylem sie MF zlomu.
jerzy

dajmy juz spokoj.