dakar 2010

Data: 2010-01-11 22:41:43
Autor: AlF
dakar 2010
bardzo fany fotoraport:

http://www.boston.com/bigpicture/2010/01/dakar_rally_2010.html

Holek na zdjeciu #5.

A.

Data: 2010-01-12 05:52:15
Autor: Texen
dakar 2010
On 12 Sty, 06:41, AlF <spamgrinder.tryla...@ggmail.com> wrote:
bardzo fany fotoraport:

http://www.boston.com/bigpicture/2010/01/dakar_rally_2010.html

Holek na zdjeciu #5.

co tam Holek...

wyobraz sobie zjazd na moto zdj. # 12

--
texen

Data: 2010-01-12 07:19:38
Autor: Ditron
dakar 2010
On 12 Sty, 14:52, Texen <fa...@c.dk> wrote:

wyobraz sobie zjazd na moto zdj. # 12

aha!
 pewnie nie zauwazyles ze to zdjatko jest pod katem...?

Data: 2010-01-13 14:29:15
Autor: Texen
dakar 2010
On 12 Sty, 16:19, Ditron <tomis...@gmail.com> wrote:

> wyobraz sobie zjazd na moto zdj. # 12

aha!
爌ewnie nie zauwazyles ze to zdjatko jest pod katem...?

pewnie nie do konca zwrocilem uwage...

ale zaintrygowales mnie i przekrecilem fotke o -40 st.
dopasowalem horyzont do poziomu smiglowca i wrzucilem tu:
http://img40.imageshack.us/img40/9092/d1221649667rotated40deg.jpg

czy teraz juz jest lajtowo do zjazdu? dla mnie efekt niewiele sie
zmienil.
dalej jest czad!

btw, podpisujemy sie!

--
texen

Data: 2010-01-14 08:06:04
Autor: Marek B
dakar 2010
Texen pisze:
[...]

Tak niez艂y zjazd ...
... tym bardziej, 偶e motocyklem z takiej "g贸rki" i w tak piaszczystym terenie nie zje偶d偶a si臋 z nog膮 na heblu tylko z otwart膮 przepustnic膮 i wcale si臋 przy takim zje藕dzie za mocno nie rozp臋dzi maszyny wbrew pozorom.

Marek
crf250x

Data: 2010-01-14 10:38:07
Autor: KJ Si艂a S艂贸w
dakar 2010
Marek B pisze:

[...]

Nie wiem czy to o takiej g贸rce m贸wi艂 Przygo艅ski, cytuj臋:

"Pod sam koniec by艂a wydma, kt贸ra ma 800 metr贸w wysoko艣ci. Z niej zjechali艣my na poziom morza. To by艂 przyjemny zjazd z pr臋dko艣ci膮 100 km/h".

KJ

Data: 2010-01-12 11:05:52
Autor: ErgoSum
dakar 2010
BOSKIE..!!

Erg
GS500

Uzytkownik "AlF" <spamgrinder.trylater@ggmail.com> napisal w wiadomosci news:4B4C0B97.5050603ggmail.com...

Data: 2010-01-12 14:55:13
Autor: Micha艂 V-R
dakar 2010
W dniu 2010-01-12 06:41, AlF pisze:
bardzo fany fotoraport:

http://www.boston.com/bigpicture/2010/01/dakar_rally_2010.html

Kiedy my sie sie doczekamy takich foto relacji na polskich portalach...
U nas jak zwykle po lebkach i malo profesjonalnie

Micha艂 V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
偶yje si臋 raz, potem si臋 tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-01-12 16:20:23
Autor: (pj)
dakar 2010
W dniu 2010-01-12 14:55, Micha艂 V-R pisze:

Kiedy my sie sie doczekamy takich foto relacji na polskich portalach...
U nas jak zwykle po lebkach i malo profesjonalnie

Wtedy, kiedy doczekamy sie imprezy sledzonej przez caly swiat i idacych za tym pieniedzy. Tytus o tym w innym watku pisal...

Poza tym: zrob swoja foto-relacje, a potem narzekaj... jak zwykle

--
pozdr
pj

Data: 2010-01-12 18:30:32
Autor: Micha艂 V-R
dakar 2010

[...]

Najpierw to tam trzeba pojechac, zeby to zrobic, a u nas chyba dziennikarzy nie brakuje, a dakar to co niby jest? Inni jakos relacje potrafia zrobic

Micha艂 V-R
gg 9409047