dalej wam nawala BIS?

Data: 2011-10-12 09:58:14
Autor: Pendrive
dalej wam nawala BIS?
dalej wam nawala bis? u mnie wczoraj znow raz dzialal raz nie, z calego dnia w nocy poczta prztszla, a teraz znow nie przychodzi i googlte talk nie chce sie zalogowac

P.

Data: 2011-10-12 11:57:52
Autor: AL
dalej wam nawala BIS?

http://www.telepolis.pl/news.php?id=23035
http://di.com.pl/news/40865,0,RIM_przywrocilo_swoje_uslugi_sieciowe.html

ale strona www.bbnews.pl/ nie dziala

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-12 12:32:12
Autor: Pendrive
dalej wam nawala BIS?
W dniu 2011-10-12 11:57, AL pisze:
[...]

to znam dlatego pytalem czy 'dalej' wam nawala, bo mi tak, choc wlasnie przyszly mi maile z rana

Data: 2011-10-12 14:35:04
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
dalej wam nawala BIS?
Pendrive wrote:

to znam dlatego pytalem czy 'dalej' wam nawala, bo mi tak, choc
wlasnie przyszly mi maile z rana

dalej nawala: http://www.telepolis.pl/news.php?id=23057

Właśnie z powodu takiego rozwiązania dostępu do usług
pomysł zakupu BB skreśliłem parę chwil (po zapoznaniu
się z szczegółami technicznymi) po pomyśle by BB kupić.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-10-12 16:21:14
Autor: Pendrive
dalej wam nawala BIS?
W dniu 2011-10-12 14:35, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:
Pendrive wrote:

[...]

generalnie bb to rewelacja. Pierwszy raz od roku sie z czyms takim spotkalem. Poniekad mogloby to zastapic k9 na androidzie z fizyczna klawiatura qwerty ale jednak bateria przy stalym podlaczeniu przez imap
dziala max dobe. Nawet przy ustawieniu tylko 2G

P.

Data: 2011-10-12 18:31:22
Autor: McRella
dalej wam nawala BIS?
[...]

mnie owszem nadal, szlag mnie trafiał bo właśnie wczoraj i dziś potrzebowałem nawigacji, będąc w drodze nie wiedziałem co się święci i powywalałem niektóre ustawienia a teraz będzie trzeba od nowa pocztę ustawiać :]

Data: 2011-10-12 18:33:01
Autor: McRella
dalej wam nawala BIS?
W dniu 2011-10-12 18:31, McRella pisze:
[...]

  znaczy przyszĹ‚y mi maile przed poĹ‚udniem, ale zero sieci - opera nie chodzi, Wisepilot jaki Gmail pizda

dalej wam nawala BIS?