dałem rade

Data: 2009-08-01 22:50:18
Autor: emyo
dałem rade
W dwie strony z plecakeim i dzieckiem jakieś 50 km. Jedyny wniosek jaki mi się nasuwa to to że polskie drogi nie nadają się nawet dla rowerzystów. Strasznie wytrzęsiona i poobijana dupa mimo ż jechałem po asfalcie jakieś 60% trasy. Reszta to pozbruki (masakra) i drogi polne, na których jechało się o wiele wygodniej. Tak więc drogowcy zaorać asfalt ku wygodzie rowerzystów i blachosmrodowców. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4296 (20090801) __________

dałem rade