dałem się naciągnąć na zmianę abonamentu - czy mozna rozwiązać?

Data: 2012-01-07 10:43:17
Autor: Remo
dałem się naciągnąć na zmianę abonamentu - czy mozna rozwiązać?
witam
jestem abonentem sieci Play. Pewnego dnia zadzwonił do mnie pracownik obsługi Play i zaoferował mi zmianę abonamentu na wyższy. Dałem się naciągnąć. Sprawa była nieprzemyślana i po analizie na spokojnie stwierdzam, że w ogóle nie potrzebowałem tej zmiany. Czy idzie się z tego jakoś wymigać? W jaki sposób to ewentualnie zrobić i ile mam na to dni? Czy musi być pisemnie czy może być w inny sposób?
pozdrawiam
Remo

Data: 2012-01-07 11:53:30
Autor: szteffi
dałem się naciągnąć na zmianę abonamentu - czy mozna rozwiązać?
Play i zaoferował mi zmianę abonamentu na wyższy. Dałem się naciągnąć.

z tego co słyszałem 3 dni robocze

dałem się naciągnąć na zmianę abonamentu - czy mozna rozwiązać?