damskie, lekkie siodełko szosowe - jakie?

Data: 2011-06-04 09:06:03
Autor: Lakiana
damskie, lekkie siodełko szosowe - jakie?
Ze starego, sportowego Lookina żel już wypływa - szukam nowego siodełka.
Zmierzyłam rozstaw guzów kulszowych - 140mm, pozycja przy jeździe coś koło 40 stopni, jeżdżę po mieście szosą - agresywnie amatorsko, do tego problemy z odparzeniami części miłych-miękich przy dłuższych dystansach.
Wymagania: szerokość 155-180mm, niska masa (do 370g powiedzmy), jakiś tam komfort możliwy do osiągnięcia przy tych parametrach.
Znalazłam 3 modele, które mają sens:
San Marco Aspide Glamour 155mm, 190g http://cgi.ebay.co.uk/Selle-San-Marco-
Aspide-Glamour-Women-Saddle-New-Box-/110695050379?
pt=Cycling_Parts_Accessories&hash=item19c5f06c8b#ht_1636wt_1139 -boję się, że bardzo twarde i niewygodne, jeździł ktoś?
fi'zi:k Vitesse HP 180mm, 249g http://www.fizik.it/product.aspx?c=VITESSE-HP-
WOM
Allay Racing Sport 2.1 Women 170mm, 365g http://www.allaysaddles.com/products/women/RacingSport2_1_W

Czy ktokolwiek ma doświadczenie, opinie na temat tych modeli? Zna inne fajne lekkie modele szerokości 155-180mm?

Data: 2011-06-04 03:47:47
Autor: tadek
On 4 Cze, 11:06, "Lakiana" <laki...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

żona jeżdzi na Brooks B17 i sobie b. chwali. Tylko waga nie ta

Data: 2011-06-04 12:08:05
Autor: Dominik Mirowski
damskie, lekkie siodełko szosowe - jakie?
Lakiana wyklepał(a) :

Czy ktokolwiek ma doświadczenie, opinie na temat tych modeli? Zna
inne fajne lekkie modele szerokości 155-180mm?

U znajomych bab w szosach widziałem kilka razy San Marco SKN, twierdzą że wygodne...
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-06-04 10:20:31
Autor: Lakiana
damskie, lekkie siodełko szosowe - jakie?
Dominik Mirowski <spam.trap@ipv4.pl> napisał(a):
Lakiana wyklepał(a) :

> Czy ktokolwiek ma doświadczenie, opinie na temat tych modeli? Zna
> inne fajne lekkie modele szerokości 155-180mm?

U znajomych bab w szosach widziałem kilka razy San Marco SKN, twierdzą że wygodne...

SKN ma 150mm, jest dla bab wąskomiednicznych, niestety...

Data: 2011-06-04 12:40:01
Autor: Kapsel
Sat, 4 Jun 2011 09:06:03 +0000 (UTC), Lakiana napisał(a):

fi'zi:k Vitesse HP 180mm, 249g http://www.fizik.it/product.aspx?c=VITESSE-HP-
WOM

Mam vitesse live (jestem mężczyzną, tak mi się trafiło w rowerze akurat ;)
oraz san marko skn w drugim rowerze, i vitesse jest wygodniejsze.

Nie wiem na ile Tobie to pomoże, ale dla mnie siodło jest niezłe, chociaż
rozważam coś innego, bo jednak trochę mi się źle tyłek układa (może właśnie
dlatego że to siodło dla dam?).

--
Kapsel
  http://galeria.kapselek.net

Data: 2011-06-06 08:23:25
Autor: bans
W dniu 2011-06-04 11:06, Lakiana pisze:

Czy ktokolwiek ma doświadczenie, opinie na temat tych modeli? Zna inne fajne
lekkie modele szerokości 155-180mm?

Ja mam jakiś męski model Sportourera, przejrzyj tę ofertę:

http://www.sportourer.com/

A zmierzam do tego, że ich siodełka można do 30 dni oddać bez podania przyczyny - właśnie dlatego, żeby sprawdzić, czy wygodne (ale upewnij się w sklepie, bo ja kupowałem rok temu, mogło się coś zmienić).

--
bans

damskie, lekkie siodełko szosowe - jakie?