damskie, lekkie siodełko szosowe - jakie?

Data: 2011-06-04 12:08:05
Autor: Dominik Mirowski
damskie, lekkie siodełko szosowe - jakie?
Lakiana wyklepał(a) :

Czy ktokolwiek ma doświadczenie, opinie na temat tych modeli? Zna
inne fajne lekkie modele szerokości 155-180mm?

U znajomych bab w szosach widziałem kilka razy San Marco SKN, twierdzą że wygodne...
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-06-04 10:20:31
Autor: Lakiana
Dominik Mirowski <spam.trap@ipv4.pl> napisał(a):
> [...]

> inne fajne lekkie modele szerokości 155-180mm?

U znajomych bab w szosach widziałem kilka razy San Marco SKN, twierdzą że wygodne...

SKN ma 150mm, jest dla bab wąskomiednicznych, niestety...

--

damskie, lekkie siodełko szosowe - jakie?