damskie siodełko

Data: 2009-05-28 13:46:10
Autor: Agniecha
damskie siodełko
Chciałabym wymienić standardowe siodełko wheelera na coś
wygodniejszego, coś bardziej kobiecego. Niestety nikt nie da mi
przetestować (przejechać kilka km) przed kupieniem, więc szukam jak
najwięcej źródeł informacji.

Tu zwracam się z pytaniem do koleżanek na czym jeździcie?
Co byście poleciły?

MTB, Rama męska 15'', ja mam 164 wzrostu, siodełko na wysokości
kierownicy... pozycja raczej pochylona.

Pozdrawiam, Agniecha

Data: 2009-05-28 22:53:12
Autor: Szprota aka Stefandora
damskie siodełko
Agniecha wrote:
Tu zwracam się z pytaniem do koleżanek na czym jeździcie?
Co byście poleciły?

MTB, Rama męska 15'', ja mam 164 wzrostu, siodełko na wysokości
kierownicy... pozycja raczej pochylona.

Selle Italia-FLITE CLASSIC GEL FLOW
Ale uwaga, moje czerwone farbuje naturalne tekstylia.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-05-28 23:15:18
Autor: tadeklodz
damskie siodełko
On 28 Maj, 22:46, Agniecha <ahci...@gmail.com> wrote:
[...]

Żona jeździ na Brooks B17 i sobiw chwali

Data: 2009-05-29 09:25:13
Autor: Ola
damskie siodełko
> Tu zwracam się z pytaniem do koleżanek na czym jeździcie?

Selle Italia Lady Gel Flow. Wczesniej przetestowałam typowo męskie i w moim
przypadku najlepiej sprawdza się siodełko z dziurą (zero ucisku na wrażliwe
miejsca) i szerokość 15-16 cm. Z 14 cm zjeżdzały mi kości kulszowe, masakra. --

Data: 2009-05-29 07:36:50
Autor: Jan Srzednicki
damskie siodełko
On 2009-05-28, Agniecha wrote:
[...]

Na forach widziałem bardzo pozytywne opinie o:

http://www.sellesmp-bicyclesaddles.com/2_trk_man_lady.php

(dotyczyło kobiet szerokich w krytycznym punkcie:)

Ja mam inne Selle SMP.. i powoli narastające poczucie, że to najlepsze
siodełko, na jakim w życiu siedziałem. Powoli, coby nie zapeszać. :P

Data: 2009-05-29 10:13:38
Autor: Rycki
damskie siodełko
Agniecha pisze:
[...]

Małżonka pomyka na Specialized Jett. Siodło teoretycznie szosowe, ale w MTB się świetnie sprawdza i jest wygdone. Dostępne trzy szerokości 130, 143 i 155mm. Masa (przy 143mm szer.) to ok 270g.

Pzdr,
Rycki

damskie siodełko